Thursday, 30 May 2013

Don't Love Me

Witajcie kochani!! Jak Wam minął dzień?? U mnie cały dzień było pochmurno i padało. Widzę, że pogoda nie ustępuje, a ja chcę wiosny!!! no gdzie ta wiosna?? Chyba zima się wróciła. :(  Ale humorku nie tracę, bo mogę siedzieć cały dzień w domu,w ciepłych skarpetkach przy muzyce. Cały dzień krąży w mojej głowie piosenka Honoraty Skarbek pt. "Don't Love Me". Jest to angielska wersja piosenki Lalalove.  Wydaje mi się, że po angielsku Honka śpiewa o wiele lepiej, ale to już rzecz gustu. Muszę Wam powiedzieć, że ta piosenka jest po prostu SUPER przy niej jestem MEEEGAA zrelaksowana!!! Posłuchajcie sami i oceńcie!! :)

Swoje opinie na temat video napiszcie w komentarzach! :)
A tak ogólnie pytam. Kto już ma swoją płytę "MILLION"? :) Jeśli jeszcze jej nie zakupiliście to naprawdę polecam ;> Piosenki strasznie melodyczne, słucham ich po dziesięć razy dziennie haha :D A piosenka "Nie powiem jak" to hit lata 2013! Naprawdę warto!!! Szczególnie posłuchajcie sobie piosenek takich jak: Lalalove, Insomnia, Nie powiem jak, uratuj mnie, street drug, po nocy przyjdzie dzień i spadam. 
Ja już mam swoją płytkę i jestem bardzo zadowolona z tego zakupu! 
 Buziaczki :) XOXO
Życzę Wam na jutro pięknego, słonecznego dnia! :)

No comments:

Post a Comment