Wednesday 5 June 2013

Co robi mnie silniejszą?

Witajcie kochani. Ostatnio dostałam e-maila, w którym ktoś zadał mi pytanie "co robi Cię silniejszą, masz super bloga i jesteś piękną, dziewczyną, też mam 14 lat, ale nie wyglądam tak przepięknie jak ty". :) Dziękuję za przemiłą wiadomość,a teraz odpowiedź na pytanie. Co mnie wzmacnia? Co robi mnie silniejszą? :) Otóż, w stu procentach jest to KRYTYKA. Jeśli ktoś mówi mi : "Jesteś brzydka! lub "Twój blog jest do du.."- na pewno po takich słowach się nie załamuję, w ogóle się tym nie przejmuje. Najczęściej mówią to osoby, które nie mają żadnych zainteresowań. Ogółem nie rozumiem dlaczego w człowieku jest taka zazdrość i nienawiść? Pamiętam jeszcze ten dzień, kiedy miałam zagrać na skrzypcach w podstawówce na lekcji muzyki, oczywiście prawie wszyscy zatkali uszy i zapytali się czy mogą wyjść? Chcieli mi zrobić na złość? Chyba sobie, pokazując jaką mają kulturę i jak szanują drugą osobę.
Drugą rzeczą, która mnie wzmacnia jest muzyka, która wspierała mnie zawsze w każdej sytuacji. :)




Dziękuję również za ponad 1500 wyświetleń mojego remixu!!


A w wolnym czasie słucham sobie Celine Dion ;) 


3 comments:

  1. Piękne kochana . . . Twe słowa . Są piękne i szczere . Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete