Wednesday, 5 June 2013

Co robi mnie silniejszą?

Witajcie kochani. Ostatnio dostałam e-maila, w którym ktoś zadał mi pytanie "co robi Cię silniejszą, masz super bloga i jesteś piękną, dziewczyną, też mam 14 lat, ale nie wyglądam tak przepięknie jak ty". :) Dziękuję za przemiłą wiadomość,a teraz odpowiedź na pytanie. Co mnie wzmacnia? Co robi mnie silniejszą? :) Otóż, w stu procentach jest to KRYTYKA. Jeśli ktoś mówi mi : "Jesteś brzydka! lub "Twój blog jest do du.."- na pewno po takich słowach się nie załamuję, w ogóle się tym nie przejmuje. Przeważnie mówią mi to osoby, które jak mam być szczera są nic nie warte, no są po prostu NIKIM. Nie mają żadnych zainteresowań, natomiast ja zostałam doceniona przez wiele znanych osób, że gram na skrzypcach, min mówili mi, że nie każdy to potrafi, że jestem niezwykłą osobą. Ogółem nie rozumiem dlaczego w człowieku jest taka zazdrość i nienawiść? Pamiętam jeszcze ten dzień, kiedy miałam zagrać na skrzypcach pani z muzyki, oczywiście prawie wszyscy zatkali uszy i zapytali się czy mogą wyjść? Chcieli mi zrobić na złość? Chyba sobie, pokazując jaką mają kulturę i jak szanują drugą osobę. Oczywiście jak to mi kiedyś ktoś powiedział: "Na tępotę i głupotę nie ma lekarstwa"- i miał rację. :) Drugą rzeczą, która mnie wzmacnia jest muzyka, która wspierała mnie zawsze w każdej sytuacji. Jestem z nią na zawsze w związku hehe :) ! 


Dziękuję Lucasowi - właścicielowi bloga www.dodarium.blogspot.com , którego mam okazję również prowadzić. Pomógł mi on dodać muzykę na bloga.

Dziękuję również za ponad 1500 wyświetleń mojego remixu!!


A w wolnym czasie słucham sobie, królowej muzyki, która na zawsze będzie królową, na jej koncert przyszło kiedyś ponad 20 milionów osób i to było dla niej wielkim wyróżnieniem!!

Pozdrawiam wszystkich i buźka,
Aguś!! :)
PS. 
"Nazywam się milijon, bo za milijon kocham i cierpię katuszę"  ( Dziady cz. III, Wielka Improwizacja, A. Mickiewicz).

 

3 comments:

  1. Piękne kochana . . . Twe słowa . Są piękne i szczere . Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete