Friday, 14 June 2013

Friday

Witajcie kochani! UFF... Na szczęście to już piątek i nie muszę się teraz o nic martwić, mogę puścić muzykę na full i zapomnieć choć na chwilę o całym świecie. Dużo się ostatnio wydarzyło, a może nawet się zakochałam i to tak porządnie hehe. :) Oczywiście ciągle odliczam dni kiedy to wreszcie będą wakacje. Bo co do tej szkoły to chcę sobie odpocząć, ostatnio jedyną rzeczą, którą słyszałam było: "Aga ucz się, bo musisz mieć pasek." Jejku, zobaczy się będzie albo i też nie. Jak to się mówi "Czas pokaże".. W wakacje mogę się rozluźnić, wtedy mój dzień wygląda następująco: muzyka----> portale społecznościowe--------> gra na skrzypcach----->moda------>prowadzenie bloga-----> muzyka i tak na okrągło. Natomiast mój dzień w przyszłości wyglądał by tak: muzyka----->moda-----> praca z gwiazdami---->gra na skrzypcach-----> portale społecznościowe, ale do tego wszystkiego jeszcze DŁUGAAA lecz nie prosta droga.  
 Wiem, że mówiłam, że hejtowałam Nk, ale teraz jestem innego zdania. Ja po prostu KOCHAM NK. Te niezapomniane chwile, które wydarzyły się rok temu, tak bardzo chciałabym je przeżyć jeszcze raz. Co do facebooka niedawno widziałam stronkę : "Patty? Trzy razy nie dziękujemy"- bardzo rozśmiesza mnie ta strona, pokazuje ona, że zazdroszą Patty talentu i tego, że ma 10 mln wyświetleń na YouTube. Jak to moja koleżanka mówi Patrycja, jest bardzo miłą i ciepłą osobą, która nie jest typową gwiazdą, która nie odpisuje nawet na wiadomości fanów, tylko pokazuje im jak bardzo ich kocha. Mi się bardzo podoba piosenka "Dość Mam Kłamstw", występuje tam mój kolega Kris , który również posiada bloga. Wszystkie filmiki dodam na koniec.  Bardzo mi się też podoba najnowsza piosenka Justina T- Mirrors- jest przecuuudownaaa uspokaja mnie i słucham ją codziennie po ok, 15-20 razy. Zakochałam się w tym i mam nadzieję, że miłość do tak cudownego utworu nie zaniknie.  
Specjalnie dla Was mam zestawy różnych ubrań, na lato lub wiosnę. Mam nadzieję, że będą Wam się podobać, a tak jak obiecałam w poprzednim poście, będzie dużo tekstu, zdjęć oraz filmów z YouTube. Oczywiście powiem gdzie i przy niektórych w jakiej cenie można dostać te ubrania!! Są naprawdę piękne i BARDZO MODNE!!!! POLECAM ;> 





(Ubrania dostępne są w sieci H&M, jednak ceny niestety nie znam).





 (Są to różne rozmiary ubrań najczęściej S,M i L. Zapraszamy do sklepu internetowego mojej koleżanki. http://www.facebook.com/karolina.rozek123)

A teraz filmiki, które Wam obiecałam :)! Niestety nie umiem znaleźć oficjalnej wersji do "Dość tych kłamstw", więc dodam tylko Justina! 

:)
Miłego weekendu!!!
#AgnesMalinowskaLifeOfficial

 

No comments:

Post a Comment