Sunday, 23 June 2013

good day

Cześć ponownie. Wczoraj był naprawdę super dzień!!! :) ktoś mnie tak rozśmieszył, że miałam totalne zakwasy... :)) Nie wiem dlaczego, ale ten dzień był dla mnie taki niesamowity, świeciło słońce, "forever" ciepło... :D Postanowiłam, więc zrobić sobie paznokcie u stóp.... Jakoś nie potrafię za bardzo określić tego koloru, można powiedzieć, że jest on jak atrament.  Uważam jednak, że bardzo mi pasuje. Z firmy MISS SELENE numer 240, 2,80 zł. (do kupienia w drogeriach).  teraz mam dla was zdjęcia z mojego życia prywatnego :).






Wiem, że na niektórych zdjęciach wyglądam jakbym twarz miała pomarańczową, ale to wszystko zależy od światła. 

pozdrawiam i buziaczki od A.M.L.

11 comments:

  1. Zdjęcia są super . A blog jest extra . . Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  2. ja pierdole -,- Jeśli wiesz, że masz pomarańczową twarz wyglądasz jak udup to po co wrzucasz takie zdjęcia? Później się dziwisz, że każdy Cię jedzie... Nom przynajmniej jest beka :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. OMG... Nie ogarniasz tego, że wszyscy mają beke z Ciebie, bo piszesz bloga o swoim życiu w taki żałujący sposób? mamy z ciebie polewę, bo jesteś żałosna i rozwalają nas twoje posty...

      Delete
  4. Wow! Love all the closups of gorgeous you and your cute toes too :)

    ReplyDelete