Monday, 24 June 2013

Komentarz zjedzony przez Honoratę Skarbek

Cześć!! Ostatnio przeglądałam wiele stron na facebooku, a min. stronę pod nazwą "Komentarz zjedzony przez Honoratę HONEY Skarbek"- o co, mogło chodzić w tej stronie? Oczywiście o hejtowanie tej młodej, ładnej i piekielnie zdolnej piosenkarki. Ten anty fan page udowodnił mi, że ludzie prowadzący go nie mają co robić i zazdroszą dziewczynie tego, że spełniła swoje marzenia. Następną stronę jaką zobaczyłam to "We hate Selena Gomez"- Ci ludzie chyba nie są normalni dodając tak obrzydliwe zdjęcia. Myślą, że w ten sposób załamią Selenę, a przecież wiadomo, że nigdy z nią nie wygrają, bo będzie robić swoje i wie, że ma masę innych fanów, którzy ją kochają, wspierają i bronią.  Trzecie,ale już tym razem konto zobaczyłam na twitterze. Nosiło nazwę "nie dla samobójstwa"- moim zdaniem to bardzo potrzebne jest w Internecie. Ludzie czytający te tweety mają poczuć się szczęśliwymi i ładnymi. Mają być po prostu silni. To taka akcja. 
Wam wszystkim radzę, żebyście nigdy się nie poddawali, zawsze wierzyli w siebie i w swoje marzenia, bo wszystko jest możliwe i wszystko może się zdarzyć. Skończcie z nienawiścią i zacznijcie miłość, która buduje. Znajdźcie swój cel w życiu i wytrwale do niego dążcie. Nie zniechęcajcie się, jeśli mówią , że nigdy wam się nie uda, że nie macie talentu, pamiętajcie, że czasem warto zrobić coś na przekór całemu światu!! Ja już od jakiegoś czasu poczułam się wolna, że nikt nie może mnie zmienić i wiem jakim chce być człowiekiem. Mój blog ma za zadanie opisywać życie codzienne i modowe poczynania, ale i pomóc Wam uwierzyć, dodać odwagi, pozbyć się jakiegokolwiek strachu. Aby Wasze życie polegało na tym by osiągnąć nieosiągalne. Pragnijcie odnaleźć w sobie siłę i wznieść się ponad przeciętność... chcę abyście pamiętali, że nie jesteście sami!!! Są ludzie, którzy czują to co Wy! Kochani łączmy się, a razem pokonamy wszystkie przeciwności losu, jesteśmy za silni, by zniszczyły nas czyjeś hejty. Bądźmy pewni, że sobie poradzimy, wygramy z nienawiścią panującą na świecie, wierzę w siebie i w Was, że nam się uda!!! Tylko proszę jeszcze raz bądźcie silni!! ♥ 
"Wiem, że jest ciężko walczyć z grawitacją, ale możesz sobie z tym poradzić nie poddawaj się. Po prostu podnieś swoje skrzydła do góry i pokaż im co masz, pozostań sobą podążaj za swoimi marzeniami. Po prostu podnieś swoje skrzydła do góry, pokażę Ci jak się lata, wszystko jest możliwe i nigdy nie pozwalaj ludziom mówić, że nie zasługujesz na to co chcesz osiągnąć (...) Wykrzycz to co masz w sercu, poczuj wolność, uwolnij swój umysł. (...) kochanie jesteś zwycięzcą, podnieście swoje skrzydła do góry, teraz podnieście swoje skrzydła do góry"





 A teraz chciałam powiedzieć, że mojej kochanej klasie tak się nie podoba mój blog, mój filmik promujący go, że nabijają mi licznik. Na youtube mam w sumie 80 wyświetleń,a na blogu 1300. :) Dziękuję Wam bardzo... :) Uważacie, że co? Że nikt mi tu nie wchodzi, jakoś się mylicie. Dostaję 10 wiadomości na poczcie gmail i nieznajomi lajkują mojego fan page'a. 
Drodzy czytelnicy mojego bloga, wiedzcie, że nie jesteście sami, przecież sami widzicie jaka panuje zazdrość i nienawiść w mojej klasie przez to, że posiadam bloga!! Chcę żebyście również wiedzieli, że nie warto się przejmować takim czymś, przypominam, że jesteśmy za silni by martwić się takimi rzeczami!!! Już czuję, że osiągam mały sukces, wystarczy, że wejdę na nk i w grupie,w której mam ponad 60000 użytkowników zareklamuję mojego fan page'a.. Oczywiście ktoś mi musiał ten post skomantować pisząc, że mnie zna i słyszał o blogu i , że jest bardzo fajny. Albo jeszcze ktoś inny, że chyba prowadzę też bloga o Selenie Gomez... albo jeszcze ktoś inny, że z tymi blogami zostanę księżniczką Internetu. 

Otóż gdy zostałam moderatorką grupy Selena Gomez na NK, prawie wszyscy polscy Selenatorsi wiedzieli kto to jest Agnieszka Malinowska, od razu zaczęłam dostawać propozycje zostania moderatorem w ich grupie...  To od nich dostałam największe wsparcie po moich przejściach 3 lata temu. Dlatego też zawsze mówię "INTERNAUCI TO MOJA DRUGA RODZINA"... 
Cóż Wam mogę jeszcze napisać niż te mase słów jakie do Was napisałam w Waszą stronę?? Wszyscy fani moich blogów, remixów, grup oraz internauci- jesteście moją motywacją do dalszego działania, siłą i ostoją. Ten blog jest częścią mnie i tych okresów jakich przechodziłam w danej chwili. Ogromnie podziękowania należą się właścicielce grupy Selena Gomez "nkgroupselenagomezvevo", przyjaciółce Magdzie Dz. Podziękowania też dla Lucasa K za pomoc w moim blogu.
Podziękowania dla Butik Sklep i H&M.
Pozdrawiam KONKOL MUSIC i zyczę powodzenia, w sprawie z "ukradzioną" piosenką przez Anię Wyszkoni.

"PO PROSTU BĄDŹ SILNY, WIEM, ŻE DAMY RADĘ"- AVRIL LAVIGNE

♥♥ DOBRANOC!!





3 comments: