Wednesday, 26 June 2013

Stay Strong Demi Lovato

Hej! Na początku chciałabym Wam zareklamować pewną stronę o nazwie "Selena Gomez Poland"- bardzo Was proszę o lajki do tej strony to dla właścicielki bardzo ważne... Myślę, że dobijemy do 1000? :)  oto link:  https://www.facebook.com/pages/Selena-Gomez-Poland/116871851832737?ref=hl - POLECAM! :D  No, a teraz przejdźmy do tematu!! :)


Nie wiem dlaczego, ale ja po prostu nie wierzę, że ludzie umierają. Ja wiem, że są wsród nas i śmieją się do nas z góry... Tak wiem, może zbytnio to rozdmuchuję, ale jakoś tak nie wiem. Nigdy nie czułam się aż tak źle. Może dlatego, że Demi to moja idolka i czuję, że jestem z jej muzyką bardzo blisko, jej piosenki pokazują niektóre moje trudne sytuacje przeżyte w tym cholernym życiu. Ale dzięki niej wiem, że nie jestem sama, jest ktoś, kto czuje to co ja. Nie znałam taty Lovato ale jest mi z tego powodu bardzo przykro. Jeszcze jakby tego było mało to płacze jak bóbr przy tym jak Demi żegna swojego tatę. Fani Demi Lovato długo czekali na jej reakcję. Mówiło się, że od lat była w konflikcie z ojcem. Według doniesień prasy miała mu za złe, że kiedy była mała, Patrick Lovato zostawił ją i jej mamę.

Nie wiadomo, czy przed śmiercią ojca Demi Lovato zdążyła się z nim pojednać. Wiemy jedynie, że po otrzymaniu informacji, że ojciec nie żyje, Demi Lovato odwołała sesję zdjęciową na potrzeby programuX Factor, w którym Demi Lovato jest jurorką.

Jednak kilka godzin temu na twitterze Demi Lovato pojawił się bardzo wzruszający tekst: "RIP Daddy.. I love you.. Love, Your little partner", napisała Demi Lovato, dodając swoje zdjęcie z dzieciństwa, na którym widzimy ją uśmiechniętą, siedzącą w aucie na kolanach taty.

Miejmy nadzieję, że zdążyła się z nim pojednać... ach, wszystko to takie smutne.... wiem a własciwie nie wiem jak to jest stracić ojca, ale na pewno to straszne przeżycie dla dziecka.
"Spieszmy sie kochac ludzi tak szybko odchodza"
Spoczywaj w pokoju Patrick. #rippatricklovato
a #staystrongdemianddallas

KOCHAM WAS!!
PS Często ludzie śmieja sie z czyjejś śmierci, ale robią to ci, którzy nigdy nic w życiu nie stracili, mają wszystko pod nosem, chwalą się, że maja np firmowe okulary słoneczne. Ci ludzie nie doświadczyli wewnętrznego bólu!! Dla takiego człowieka  najważniejsze jest by pilnować swojej du.. , i gdy ktoś tylko się stoczy, od razu uważać go za wroga, obgadywać za plecami!!! Każdy ma prawo popelniać błędy i się od nich uczyć.No, ale trzeba się z tym pogodzić, że są ludzie dobrzy jaki i źli. Nie zmienimy świata!!!













TRZYMAJCIE SIĘ MOCNO AGNES! ♥♥

No comments:

Post a Comment