Monday, 3 June 2013

Zły dzień

Witajcie skarby! dzisiaj w porównaniu do wczoraj mam o wiele gorszy dzień, nie dość, że byłam u dentysty to jeszcze jestem tak smutna i przygnębiona jak nigdy dotąd. Czuję, że łzy idą mi do oczu, że nie potrafię ich powstrzymać. Nie wiem co się za mną dziś stało. Z tej uśmiechniętej dziewczynki, zrobiła się osoba, której nawet ja sama nie poznaję. Wczoraj byłam do 24:00 przy komputerze, może się nie wyspałam?? Z drugiej strony może to jest też powodem mojego złego nastroju, oczy mi się kleją, chyba zaraz usnę. :// Jestem też strasznie zmęczona, ponieważ mieliśmy dziś aż 8 lekcji w szkole!! Jutro 7. Jestem już tą szkołą zmęczona, ale taka jest kolejność rzeczy. Dorosły idzie do pracy, natomiast dzieci chodzą do szkoły. Ciągle też myślę o mojej byłej nieszczęśliwej miłości i może ta piosenka najbardziej określa mój dzisiejszy stan.

Justin Bieber- Nothing Like Us + TŁUMACZENIE.


Już nie mam siły dziś dodawać swojego zdjęcia, chyba już idę... Do jutra!!! 

No comments:

Post a Comment