Saturday, 27 July 2013

Demi Lovato moją inspiracją

Witajcie kochani! Dzisiaj chciałabym poruszyć temat o tym, która  gwiazda jest moją inspiracją. Na pewno słyszeliście i tak się już przyjęło, że jestem wielką idolką Seleny Gomez, ale moją inspiracją jest Demi Lovato. Ma dopiero 21 lat, a przeszła tak wiele. "Demi Lovato zażywała w przeszłości kokainę. Aktorka i piosenkarka, która w 2010 roku udała się na leczenie zaburzeń odżywiania, przyznała, że depresja skłoniła ją do sięgnięcia po narkotyki."
Po przejściach, założyła między innymi akcję "Stay Strong" oraz dołączyła do amerykańskiej kampani " Miłość jest silniejsza niż presja bycia idealną". Gwiazdka udziela się również na twitterze, dając wsparcie nastolatkom. 



W mediach, zawsze stara się by każda jej wypowiedź była mądra i dawała nadzieję chorym ludziom i nie tylko. Swoją muzyką chce pokazać co  przeszła i często wspomina, że nie pisze piosenek o głupiej zdradzie, ale, że chce pokazać coś więcej. Jej słowa cytowane są w gazetach na całym świecie. Za ogromne wsparcie dziękują jej fani na całym świecie. Gdy straciła ojca bardzo ją wspierali! Do dzisiaj można zobaczyć akcje zorganizowane nie tylko przez jej fanów, ale również fanów Justina Biebera, Seleny Gomez czy Miley Cyrus. Stay strong Demi Lovato czyli bądź silna Demi Lovato była jedną z największych akcji w 2013 roku!!! 
Ta piekielnie zdolna artystka pokazuje również to, że kiedy odejdzie ludzie długo będą pamiętać, że na świecie żyła tak wspaniała i pomocna osoba. 

--
A teraz zdjęcia z tekstem co panna Lovato chce przekazać fanom. 










Miłego weekendu!!! ♥♥ 

6 comments:

  1. Zgadzam się dużo osób powinno się wzorować na Demi jest ona silna i ma wielki talent :)

    ReplyDelete
  2. to moja idolka ... Demi daje czadu na scenie
    jest bardzo extra
    daje dobry przykład
    “Kiedy jesteś samotny, puść moją muzykę. Będę tam dla Ciebie”

    “To niesamowite jak wiele możesz ukryć tylko się uśmiechając”

    “Swoim uśmiechem możesz poprawić uśmiech komuś innemu.”
    “Kocham swoich przyjaciół i rodzinę. Bez nich nic bym nie osiągnęła”
    “Każdy zasługuje na szczęście i bycie zdrowym”

    “W tych czasach, ludzie zdecydowanie za dużą wagę przywiązują do swojej masy. Jesteście piękni tacy, jacy jesteście”

    “Nie chcę się bać. Chcę się obudzić i poczuć się piękną”

    “Możesz wziąść wszystko co mam, zabrać wszystko czym jestem. Jakbym była szkłem, jakbym była z papieru. Dalej, spróbuj mnie złamać. Powstanę z ziemi niczym wieżowiec”
    “Życie jest piękne i zasługujesz na to, by tego doświadczyć”

    “Kiedy potrzebujesz pomocy, nie czekaj. Działaj.”
    “Prawdziwa przyjaźń nie jest warta walki”
    “Każdy dzień jest wyjątkowy”

    “To cudowne wiedzieć,że ludzie akceptują Cię takim jakim jesteś”

    “Chcę, aby moja muzyka poprawiała humor smutnym ludziom, aby przynosiła ukojenie”

    “Jestem dumna i zadowolona ze swojej życiowej ścieżki- zarówno wzlotów jak i upadków”

    “Czasem ludzie są zajęci i nie doceniają piękna zwykłego dnia”
    Demi jest wyjątkowa ... fanka Karolina

    ReplyDelete
  3. “Kiedy jesteś samotny, puść moją muzykę. Będę tam dla Ciebie”

    “To niesamowite jak wiele możesz ukryć tylko się uśmiechając”

    “Swoim uśmiechem możesz poprawić uśmiech komuś innemu.”
    “Kocham swoich przyjaciół i rodzinę. Bez nich nic bym nie osiągnęła”

    “Każdy zasługuje na szczęście i bycie zdrowym”

    “W tych czasach, ludzie zdecydowanie za dużą wagę przywiązują do swojej masy. Jesteście piękni tacy, jacy jesteście”

    “Nie chcę się bać. Chcę się obudzić i poczuć się piękną”

    “Możesz wziąść wszystko co mam, zabrać wszystko czym jestem. Jakbym była szkłem, jakbym była z papieru. Dalej, spróbuj mnie złamać. Powstanę z ziemi niczym wieżowiec”

    “Rany po cięciu się są w pewnym sensie piękne. Jak rany po wojnie, pokazują, przez co przeszłam”

    “Życie jest piękne i zasługujesz na to, by tego doświadczyć”

    “Kiedy potrzebujesz pomocy, nie czekaj. Działaj.”

    “Prześladowcy internetowi są tchórzami. Wyżywają się na innych, tak naprawdę nie mając pojęcia o drugiej osobie. Czasami trzeba popatrzeć na siebie, a potem komentować”

    “Prawdziwa przyjaźń nie jest warta walki”

    “Nauczyłam się jak być szczęśliwą i zdrową podczas leczenia”

    “Każdy dzień jest wyjątkowy”

    “To cudowne wiedzieć,że ludzie akceptują Cię takim jakim jesteś”

    “Lovatics są moimi przyjaciółmi. Moją rodziną”

    “Chcę, aby moja muzyka poprawiała humor smutnym ludziom, aby przynosiła ukojenie”

    “Jestem dumna i zadowolona ze swojej życiowej ścieżki- zarówno wzlotów jak i upadków”

    “Czasem ludzie są zajęci i nie doceniają piękna zwykłego dnia”

    “Czuję się jakbym dostała od losu drugą szansę”

    “Gdy jestem na zakupach, próbuję znaleźć ciuchy, które są wygodne i odzwierciedlają moją osobowość”

    “Kiedy przechodzę trudny okres wiem, że mogę liczyć na swoich przyjaciół i rodzinę, którzy pozwalają mi zostać silną”
    “Mam tyle niesamowitych wspomnień i czuję,że przybędzie ich jeszcze więcej!”
    “Zostanie zdrową i silną w środku tego szaleństwa, jest dla mnie bardzo ważne i staram się sobie o tym przypominać w przerwach między występami.”

    “Kocham to co robię tak bardzo, że czasem nie odróżniam tego od czasu wolnego!”

    “Kiedy pierwszy raz usłyszałam swój głos na ścieżce dźwiękowej do Camp Rock, popłakałam się”

    ReplyDelete
  4. Hej zapraszam na 4 rozdział :)
    http://lonelinesswithfrends.blogspot.com/

    ReplyDelete