Sunday, 14 July 2013

Inspiracje

Witajcie kochani! :) Mam nadzieję, że u Was pogoda się już polepszyła i humorki wszyscy mamy lepsze.  Teraz przejdźmy do tematu.
Najbardziej oprócz muzyki podobają mi się modowe inspiracje. Przeglądałam ich wiele w Internecie i muszę przyznać, że są przepiękne. Dzisiaj nie miałam czasu zrobić swoje, więc za chwilę przedstawię Wam kilka, które moim zdaniem są najlepsze. Natomiast obiecuję Wam, że w najbliższym czasie je  zrobię  i dodam. :) Mam nadzieję, że będą Wam się podobać. :)

Zdjęcia:




Ciekawa jestem ile kosztuje! :) 
Coraz więcej gwiazd się tak ubiera. :-) 



Leginsy Galaxy <3 Love :* 





Mój ulubiony zestaw, wstążki są teraz bardzo modne. :) 





Którą torebkę wybieracie? :) Ja osobiście nr 3. 

Myślę, że notka Wam się podoba, w następnym poście moje własne, prywatne inspiracje.

Do jutra!! :* 

1 comment:

  1. Fajne a ta koszulka ze szkieletem extra

    ReplyDelete