Monday, 8 July 2013

Kreta :)

Witajcie kochani. Przepraszam Was za moją nieobecność, ale byłam na wczasach i nie miałam zbytnio dostępu do Internetu.  Tak było wi-fi, ale niestety nie na długo. Jakoś tam tydzień bez bloga przeżyłam, a przy okazji odpoczęłam. :) Czuję, że coś ciągle mnie na bloga ciągnie i bardzo lubię tutaj wracać. Ale przejdźmy może do tych wczasów.  Otóż, bardzo mnie przeraziła okropna pogoda nad Morzem Bałtyckim rok temu , więc postanowiłam, że w tym roku polecę do ciepłych krajów. Zastanawiałam się nad Rodos, ale wybrałam KRETĘ. Było przecudownie. Jestem bardzo zadowolona, codziennie piękna pogoda, ciepłe słone morze, gorący basen, picie i lody all inclusive, to wszystko co mogłabym sobie zamarzyć!! Oczywiście ja jak to ja przez ten tydzień przeczytałam książkę pt. "Warto Marzyć". Autorką tej książki jest Kjersti Scheen- norweska autorka superpopularnych powieści dla młodzieży. Jej książki są tłumaczone na wiele języków. Nie wyobrażam sobie życia bez czytania, jejku ludzie czytajcie! To jest niesamowite! Nie rozumiem osób, które ostatnią książkę jaką przeczytali był Harry Potter, który był lekturą w klasie 6.

Bardzo Was przepraszam, że tak przeskakuję z tematu, na inny, ale co do tej Krety to wszystkim ją polecam! :> Nie wyobrażałam sobie, tego, że będą to góry i morze.  Ja akurat od strony balkonu miałam widok na góry, następnie od strony drzwi widok na piękne morze. Sumując to wszystko bardzo ładne widoki. Miałam szczęście, że dostałam taki fajny pokój. Dziękuję wszystkim za miło spędzony tam czas. ♥♥♥ 

A teraz zdjęcia:


























Do zobaczenia, może do dzisiaj, hehe! :)

3 comments:

  1. Nice Pics You enjoy really thats Make me happy for you take care about your self big greeting for you Mom and your dud ...

    ReplyDelete