Wednesday, 24 July 2013

Mój własny mix zdjęć.

Hej kochani! Co tam u Was słychać? Jakieś nowe plany na wakacje? :) Ja już do końca niestety posiedzę sobie w domu. Taka piękna pogoda, o jakiej mogłam tylko pomarzyć. :-)

Dzisiaj przygotowałam dla Was mój własny mix zdjęć. Oczywiście fotki nie są nowe, ale za to dobrej jakości. Mam też nadzieję, że będą Wam się podobać. Między zdjęcia wplotę także ciekawe teksty. :) 
Zapraszam do oglądania:


Taki piękny widok znajdziecie na Równicy także serdecznie zapraszam!

<3
 "Pielęgnuj swoje marzenia. Trzymaj się swoich ideałów. Maszeruj śmiało według muzyki, którą tylko ty słyszysz. Wielkie biografie powstają z ruchu do przodu, a nie do tyłu".- Paulo Coelho


" W moim życiu największymi dobroczyńcami stały się sny i podróże."-  (?)


"Hejterzy mogą mówic co chcą, ale ich nienawiść nigdy nie powinna zatrzymywać nas w spełnianiu marzeń." - Justin Bieber 


 "To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie staje się takie fascynujące." - Paulo Coelho


 "Nigdy nie zapominaj, kim tak naprawdę jesteś. To, co mówią ludzie nie zawsze jest prawdą."


" Marzenie o coś nieprawdopodobnego ma swoją nazwę. To nadzieja."- Jostein Gaarder

--
A teraz na dobry humorek:




Miłego wieczorku! :)
Buziaki :*

12 comments:

  1. Super fotki :)

    ReplyDelete
  2. Ślicznie Kochana naprawdę ślicznie :)
    Zawsze będzie dobrze niczym się nie przejmuj :)

    ReplyDelete
  3. Fajne zdjęcia :-)

    ReplyDelete
  4. Wcale nie masz ślicznych zdjęć. Szczerze mówiąc, są beznadziejne. Pewnie nawet nie opublikujesz tego komentarza, a szkoda :)
    PS. Nie pisz sobie sama komentarzy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a widzisz jednak opublikowałam :) chcę by inni czytający mojego bloga widzieli co mi tu piszesz. :) Nie publikuje sobię sama komentarzy, nie jestem idiotą, który będzie się pod wszystkich dookoła podszywał, wiec jak nie wiesz to nie pisz.
      I nie życzę sobie takich komentarzy Alu. :) Zazdrośnico ty.

      Delete
  5. Lololollololololololol.

    ReplyDelete
  6. Super Zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  7. You are so pretty and these are great pictures. Especially beautiful in that skirt. Awesome!

    ReplyDelete