Wednesday, 10 July 2013

Never Say Never

Hej, hej, hej, hej!!! :) Dzisiaj jedyne co mam w uchu to piosenka Justina Biebera! A mianowicie Never Say Never !!!! A, więc wszystkim polecam tą piosenkę!! :)) 


TEKST + TŁUMACZENIE. (tylko część tekstu)

 Never say never!/ Nigdy nie mów nigdy
Never (x4)/ Nigdy
Pick it up, yeah, pick it up! (x4)/ Podnieś się, tak podnieś się!

See I never thought that I could walk through fire /spójrz nigdy nie pomyślałem,że możemy przejść przez ogień.
I never thought that I could take the burn/ Nigdy nie myślałem, że mógłbym znieść oparzenie
I never had the strength to take it higher/Nie miałem siły aby wznieść się wyżej
Until I reached the point of no return /dopóki doszedłem do sytuacji bez wyjścia



And there’s just no turning back/I po prostu nie ma powrotu
When your hearts under attack/ Kiedy Twoje serce jest pod ostrzałem
Gonna give everything I have/Oddam wszystko to co mam
It’s my destiny

I will never say never/Nigdy nie powiem nigdy
I will fight/ będę walczyć
I will fight till forever!/Będę walczyć, aż do końca
Make it right/Sparwię, że będzie dobrze
Whenever you knock me down/ Ilekroć mnie powalisz
I will not stay on the ground./ Nie będę leżał na ziemii
Pick it up, pick it up, pick it up,/Podniosę się, podniosę się, podniosę się
Pick it up up up and never say never/ Podniosę się i nigdy nie powiem nigdy

Ne-never say never/ Nigdy nie mów nigdy
Ne-never say never/nigdy nie mów nigdy
Ne-never say never/nigdy nie mów nigdy
Never say it, never never say it/ Nigdy nie mów, tego nigdy nie mów

I never thought I could feel this power/ Nigdy nie myślałem, że mógłbym poczuć tą siłę
I never thought that I could feel this free/Nigdy nie pomyślałem, że mógłbym poczuć tą wolność
I’m strong enough to climb the highest tower/Jestem na tyle silny, aby wspiąć się na najwyższą wieżę
And I’m fast enough to run across the sea/I jestem taki szybki aby przebiec morze. (...) 



--




Dobranoc!!

No comments:

Post a Comment