Wednesday, 10 July 2013

Pytania And Odpowiedzi

1. Podasz mi dokładną datę Twoich urodzin? 
 Urodziłam się 21.12.1999 :)

2.Masz rodzeństwo?
Nie, nie mam rodzeństwa, ale czasem żałuję, że nie mam starszej siostry. 

3.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Chyba nie mam takiego ulubionego koloru. Nigdy nie zastanawiałam się nad tym, ale gdybym miała wybierać pomiędzy różowym, a niebieskim wybrałabym niebieski. 

4. Jakie jest Twoje ulubione zwierze?
Pies :)

5. Masz chłopaka?
Obecnie nie mam, ale wciąż wierzę, że spotkam miłość swojego życia. Uważam również, że każdy z nas na taką zasługuje. 

6. Jak nazywa się Twoja przyjaciółka?
Magda Dz ;)

7.  Masz ulubiony film, serial?
 Ulubionych seriali mam wiele np, Czarodzieje z Waverly Place czy M Jak Miłość, natomiast moim ulubionym filmem jest Monte Carlo. Wszystkim go polecam!!

8. Gdzie mieszkasz?
W Tarnowskich Górach na Śląsku. Polecam każdemu moje miasto. 

9. Jaka jest Twoja ulubiona liczba?
Muszę Cię zaskoczyć! Moja ulubiona liczba to 13! :)

10.Marzysz żeby w przyszłości być wielką gwiazdą?
Chyba każdemu marzy się sława oraz dużo pieniędzy, natomiast ja w przyszłości chciałabym ubierać zagraniczne gwiazdy, jak i być rozpoznawalna nie tylko w Polsce!!! 

11. Lubisz Justina Biebera?
Nie jestem jego wielką fanką, ale lubię jego piosenki. To miły, młody i utalentowany chłopak i wszystkich zachęcam do słuchania jego muzyki!! ;) 

Podoba Wam się taki tym odpowiadania na pytania? :)

 

No comments:

Post a Comment