Tuesday, 6 August 2013

Boska Interwencja

Witajcie kochani. Dzisiejszy post będzie o filmie pt. "Boska Interwencja". O czym jest podany film? Otóż, o szkolnym trenerze footballu, który przez sześć lat swojej pracy nie został doceniony przez innych i jego drużyna nie osiągała żadnych sukcesów. Jakby jeszcze było tego mało przeżywał kryzys osobisty. To wszystko spowodowało, że postanowił się poddać i rzucić wszystko. Dopiero niespodziewana osoba, którą napotkał w swoim życiu pozwala mu uwierzyć w to, że wiara to straszna potęga! Szkolny trener odkrywa w sobie siłę i postanawia dalej walczyć. 




Dzięki temu wydarzeniu również zrozumiałam jaką potęgę ma wiara w Boga. Film pokazuje, że Bóg może każdą porażkę przemienić w zwycięstwo. "Tylko on jest w stanie tak otworzyć, że nikt nie zamknie i tak zamknąć, że nikt nie otworzy". 

Polecam wszystkim ten film, ja mogłabym oglądać go sto razy! 
Kto z Was już go widział? :) Kto zamierza obejrzeć? :) 
PS. Kto jeszcze nie lajknął mojej stronki, to zapraszam! :) 

70 comments:

  1. Z nogą lepiej, ale złapało mnie jakieś wstrętne choróbsko i nie mogę mówić... Dzięki (:

    www.realizuj.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetny blog ;)
    Zapraszam paulinkq-my-life.blogspot.com/ obserwuję i liczę na rewanż ;*

    ReplyDelete
  3. Nie slyszalam o tym filmie :))

    ReplyDelete
  4. Nie słyszałam o tym filmie :) . Na pewno obejrzę i na blogu napiszę własną recenzje :D .
    + Może wzajemna obserwacja ? , napisz u mnie : lublins.blogspot.com .

    ReplyDelete
  5. nie oglądałam ani nawet nie słyszałam o tym filmie ;)
    pozdrawiam, Sky
    http://www.skyanalila.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to u mnie możesz przeczytac cos o filmie:)
      Również pozdrawiam:)

      Delete
  6. Nie oglądałam tego i raczej nie będę. Po prostu nie lubię filmów i unikam ich jak ognia (nie licząc tych z Deppem).
    Jednak radzę Ci, żebyś przed publikacją posta, przeczytała go. Pozwoli Ci to wyeliminować powtórzenia, chociażby: "[...] Jakby jeszcze było tego mało przeżywał jeszcze kryzys osobisty [...]".
    Czcionka - według mnie - jest zbyt mała.
    Radzę także zapoznać się z zasadami interpunkcji, bo wydaje mi się, że coś Ci nie idzie... "[...] Dopiero niespodziewana osoba, którą napotkał w swoim życiu pozwala mu uwierzyć [...]" - przecinek powinien być po "życiu".
    Myślę także, że powinnaś szukać zdjęć lepszych jakościowo (chyba, że sama je tak rozciągnęłaś), szczególnie chodzi mi tu o pierwszą fotkę; jest strasznie rozmazana.
    Mam nadzieję, że mojego posta nie potraktujesz jako hejt, tylko kilka rad, które mogą Ci pomóc w blogowaniu.
    Dziękuję bardzo, że mój blog tak Ci się podoba oraz za dodane się do obserwatorów. Na Twoją stronę mam zamiar wchodzić i sprawdzać, jak Ci idzie. :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    ____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za radę:) Oczywiście, że nie uważam to za hejt. Będę uważać. A co do powtórzeń wydaje mi się, że może być ich kilka :) Fajnie, że będziesz wchodzić, ja natomiast będę odwiedzać Twojego bloga.
      Pozdrawiam również.

      Delete
    2. A i jeszcze:) Co do czcionki Lucy też ma taką a ma 200 komentarzy :)

      Delete
    3. Co mają komentarze do czcionki - nie wiem. Wydaje mi się, że jest za mała, ale to oczywiście moje zdanie. ;)

      Delete
    4. Czcionkę zawsze można zmienić:)

      Delete
  7. Nie słyszałam o filmie ale post bardzo fajny :)

    ReplyDelete
  8. Nie oglądałam tego filmu ,ale może obejrzę. Wydaje sie byc fajny :) Obserwuje jako Agata. :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest bardzo fajny. Polecam:))
      dzieki za obserwacje;)

      Delete
  9. Wpadniesz, skomentujesz, ja jak obiecałam obserwuję
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak:) skomentuje, wpadne, zaobserwuje :)
      buziaczki

      Delete
  10. na pewno obejrzę ten film! :)

    +zapraszam do mnie, mam nadzieje, ze z biegiem czasu moja historia Cię zaciekawi :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    www.bestronggirl.blog.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno mnie zaciekawi:) Lubię czytać blogi.

      Delete
  11. Świetny blog, bardzo mi się tutaj podoba! :))

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje ♥
      Tak:) możemy,oczywiście, że wejdę.

      Delete
  12. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na TO SAMO Z TWOJEJ STRONY ;*

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Nie oglądałam tego filmu , ale z okładki wydaje się fajny. Może na necie gdzieś poszukam i znajdę . ;3

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajny blog!:) Obserwujemy? Ja już:)


    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/people-like-us.html

    ReplyDelete
  15. nie oglądałam :)
    Dziękuję za obserwację, odwdzięczam się :)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Hmm może się skuszę do oglądnięcia :D

    http://zaaczaroowana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Blog jest bardzo fajny ;)
    +Obserwuje twój blog i licze na mały rewanż ;)

    ReplyDelete
  18. Z pewnościa obejrzę :DDD

    Obserwujemy? Ja już!

    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję na dłużej :) oraz zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :)

    ReplyDelete
  20. Nie ogladałam ani nie słyszałam nigdy o nim. Ale to raczej nie dla mnie film bo w Boga nie wierze :)

    Zapraszam do mnie : http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    + Prowadzę rozdanie kosmetyczne

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W Boga trzeba wierzyć.
      Tak zaobserwuje:)

      Delete
  21. U mnie nowości, zapraszam :)
    www.bestronggirl.blog.pl

    ReplyDelete
  22. nie oglądałam, ale może się skuszę :)

    http://take-moments.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Super post, postaram się obejrzeć bo zapowiada sie ciekawie a jeszcze tego nie widziałam :)
    + fajny wygląd bloga !

    veniice.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje. Film polecam:))
      A co do wygladu to dziekuje w imieniu koleżanki!! :)

      Delete
  24. Love your blog! Wanna follow each other on GFC and Bloglovin, also on twitter? it would be very nice. just let me know and I'll follow you back asap! :D

    ReplyDelete
  25. Postaram się obejrzeć ten film w wolnym czasie ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Świetnie piszesz! ;) Obserwuję i liczę na to samo :*

    http://mimblox.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki!!! postaram sie pisać częściej.:)
      tak zaobserwuje:)

      Delete
  27. Supper :) Również obserwuję ;)

    ReplyDelete
  28. cool post

    do you want to follow each other ?
    follow my blog on http://berlycaroline.blogspot.com/
    and my instagram on carolineberly

    ReplyDelete
  29. Nie oglądałam, ale z chęcią obejrzę ;) Musi być ciekawy !

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może też zaobserwujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Don't know this movie
    Let me know if you want to follow each other on gfc, bloglovin, facebook and/ or pinterest.
    Overdivity

    ReplyDelete