Wednesday, 21 August 2013

Natasha Poly

Cześć kochani! 
Dzisiejszy post będzie o rosyjskiej modelce. Mowa o Natashy Poly. Ta utalentowana dziewczyna już w wieku 15 lat zaczęła pracę w modelingu, jednak kilka lat później pojawiała się w najbardziej znanych sesjach, na wybiegach i wielu innych, którymi może się pochwalić. 
Nie dość, że jest piękna to jeszcze piekielnie zdolna, to w lutym ubiegłego roku wzięła udział w az 54 pokazach!! :) Poly ma fanów na całym świecie. Często jest krytykowana o zmianę swojego koloru włosów. Moim zdaniem każdy ma prawo do zmiany czegoś w swoim wyglądzie i krytyka jest niesłuszna. 





Modelka ma także fanów w Polsce jednak mało kto ją zna. 
Wielka, szkoda tylko, że u nas prasa rozpisuje się na temat rozwodów "gwiazd", które wcześniej nic nie osiągnęły, oprócz tego, że sie rozwodzą. To dosyć krzywdzące dla tych co starają się lata by być rozpoznawalnym na całym świecie. No, ale cóż. :P 







Do jutra!! :) 

27 comments:

  1. Nie słyszałam nigdy przedtem o tej modelce, może dlatego, że słabo orientuję się w świecie modelingu ;) Bardzo ciekawy wpis :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Tak, to krzywdzące ! Zgadzam się! Niektóre gwiazdy takie jak one się tak starają na przebicie ... a w Polsce ... Gwiazda rozwodzi się ! -.-
    Jest bardzo ładna. :D

    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co mnie obchodzi np, że Małgorzata Rozenek sie rozwodzi? promowanie beztalencia na siłę.

      Delete
  3. bardzo piękna! :) i masz rację,nie powinni ją krytykować,ale cóż..świat modelingu jest brutalny :c

    ReplyDelete
  4. Nie słyszałam o niej. Woow 54 pokazy nie dziwiesię jest naprawde ślicznaaa :]
    kocham-to-5.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. piękną jest kobietą :* ale za mocne makijaż ma na zdj zrobiony a tak to super :D
    pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  6. Piękna ;D zapraszam na nową notke ;D + obserwuję i licze na to samo :D

    ReplyDelete
  7. wow jest śliczna, szczerze nigdy o niej nie słyszałam, nie intersuje się modelingiem ale jest warta uwagi i ma imponujące osiągnięcia *.*
    it-is-your-beautiful-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Boże jaka ona jest piękna ^^

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam, jak się spodoba to zaobserwuj :)

    ReplyDelete
  9. śliczna jest! :)

    zapraszam/ http://beautifulmemories9.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  10. Nie słyszałam o nie, ale jest naprawdę śliczna :)

    Również obserwuję ;]

    weronika-bloq.blogspot.com --> Zapraszam na nowy post :*

    ReplyDelete
  11. Bardzo pracowita skoro zaliczyla az tyle pokazow. Ale buzie ma przepiekna C:
    Pozdrawiam i zapraszam. Obserwujemy? C:

    ReplyDelete
  12. Nie znam tej modelki, ale osobiści znam inną, która ma kontrakty w Chinach, Stanach i po całej Europie.

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    Mam do Ciebie ogromną prośbę: kliknij w baner sklepu vintageshop, który znajduje się nad statystyką bloga, pod banerem konkursowym. To dla Ciebie tylko chwila, a dla mnie bardzo wiele.
    Za każde kliknięcie z góry dziękuję :)

    ReplyDelete
  13. Fajny blog :)) Ja już zaobserwowałam , może teraz ty ?:))
    zuziagawel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Super blog i maksymalnie za*ebisty post!!
    Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to zacznij a ja w 100 % się odwdzięczę :). Jeśli się zgadzasz powiadom mnie w komentarzu ;)
    http://aleksandra222.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. jaka śliczna! i ma fantastyczną sukienkę ;)

    ReplyDelete
  16. Cudowny blog, piękna prowadząca i świetne posty. Wszystko czego szukam...
    Z chęcią dodaję więc do obserwowanych i zapraszam na mój
    blog o modzie - KatherineUnique.blogspot.com.


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    ReplyDelete
  17. super blog :**

    obserwuję licze na to samo <3

    ReplyDelete
  18. Śliczna! <3 Zapraszam do mnie na konkurs :)
    http://patrzac-przez-obiektyw.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Mój filmik, nie był kopiowaniem Lucy, większość blogerek robi taki filmik lub post na ten temat. Ja zrobiłam filmik za prośbą moich czytelników. :)
    Co do modelki się nie wypowiem, bo już wcześniej pisałam kom :D

    weronika-bloq.blogspot.com

    ReplyDelete