Thursday, 22 August 2013

Rock N Roll

Witajcie kochani! :) Obecnie nie jestem już aż tak wielką fanką Avril Lavigne, ale wciąż  ją lubię.  Tak, wiec może przejdę do szczegółów. Około dwa dni temu gwiazda dodała na kanał YouTube  nową piosenkę. Jest naprawdę super, wszystkim ja polecam. Uważam, ze to jedna z najlepszych w jej karierze! Mimo swoich 28/29 lat piosenkarka wciąż wygląda jak nastolatka! :) 
Co do teledysku. No, więc jest meeega wraz z singlem. Może lepiej sami zobaczcie i oceńcie. :) 



                              
Mam nadzieję, ze filmik Wam się podoba!!:) 
Teraz moje zdjęcia z 2012 roku, które znalazłam wczoraj w komputerze. 




Zostało jeszcze tydzień wakacji ;< I'm so sad. 
Pozdrawiam Was serdecznie, Agnes. 

26 comments:

  1. bardzo fajna piosenka :)
    lubię Avril, aczkolwiek muszę przyznać, ze kiedyś jej więcej słuchałam :)

    ReplyDelete
  2. pierwszy raz widze ten teledysk i slysze ta piosenke ;)

    bezxpomyslu.blogspot.fr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo jest to jej najnowsza piosenka, jeszcze nie wszyscy ją słyszeli!! :)

      Delete
  3. Piosenka bardzo fajna ja równiez lubię Avril :)

    ReplyDelete
  4. b. lubię tą piosenkę, szczególnie teledysk ;))
    ________________
    obserwuję i liczę na Twój rewanż
    diylikeit.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Oh kocham Avril. <3
    Fajny post, ładne zdjęcia.

    Obserwuję, zapraszam http://xannczi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. świetny blog :DDDDDDDDDDDDDDD


    http://www.agnes-malinowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja sobie przedłużam wakacje o tydzień (: Wyruszam w kolejną podróż :D Obserwuję (:

    www.realizuj.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Też uwielbiam Avril! <3

    Zapraszamy; solodayworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ja nie przepadam za Avril :D

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajny blog.Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie i zostawisz po sobie ślad ;**
    NIe zmuszam ;)

    Camille-and-shop.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nominowałam cię do LBA jak chcesz wiedzieć więcej zajrzyj do mnie ;))
    zuziagawel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. byłam na tym zamku uwielbiam zamki

    ReplyDelete
  13. Zostałaś nominowana. Więcej tu->> www.emilkajal.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Kiedyś bardzo lubiłam Avril.
    Strasznie podoba mi się jej styl.
    I piosenki też fajne :D
    "Girlfriend" naj.
    A teraz chyba trochę fejm jej spadł, albo to ja z niej "wyrosłam" :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sława nie jest na zawsze. Ale przynajmniej nie sprzedaje swojej prywatności, tylko dzieli sie z fanami muzyką, a nie jakimiś głupotami.
      Ta piosenka bardzo mi się podoba, i ten punkowy styl! BOSKA <3

      Delete
  15. Nie słucham Avril Lavigne, ale rzeczywiście piosenka którą dodałaś jest bardzo fajna i teledysk też :)
    dzięki za obserwacje. Już się odwdzięczyłam :*

    http://jebsieplebsiee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia :) Ach, Avril...

    Zapraszam na nową notkę: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/1999-remont-wciaz-trwa.html oraz na zapoznanie się z nowym szablonem! Czekam na Twoją opinię w komentarzu :)

    ReplyDelete
  17. Często się zastanawiam jak ona to robi - pomimo takiego wieku wygląda jak nastolatka :)

    xoxo

    ReplyDelete
  18. Piosenka fajna :) Śliczne zdjęcia.
    Kiedyś lubiłam Avril, teraz już nie tak bardzo.
    Obserwujemy? Daj znać na moim blogu.
    Zapraszam
    http://koszmarsenny.blogspot.com/
    Nowa notka
    xoxo

    ReplyDelete
  19. ja mam jeszcze wolny wrzesien:)
    Wpadnij do mnie i jeśli masz ochotę zaobserwuj:)
    takingcareofhair.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Pewnie że Ci powiem! Po prostu tłumaczę tekst polski na angielski, oddzielam go długą linią, zmieniam jego kolor i gotowe ;) Post po angielsku napisany - nie ma do tego żadnych programów...

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    ReplyDelete
  21. Pewnie że Ci powiem! Po prostu po napisaniu polskiego posta oddzielam go długą poziomą linią i tłumaczę tekst na angielski. Później zmieniam kolor tekstu na inny i gotowe. Mam nadzieję że pomogłam!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    ReplyDelete