Sunday, 18 August 2013

Shopping

Witajcie skarby. :) Wczoraj byłam na zakupach. Ostatnio ciągle gdzieś się przemieszczam, w piątek byłam tak wykończona tym ciągłym chodzeniem, że jedyne co zrobiłam to zdjęcia, rzeczy, które kupiłam. Nawet na kilka minut weszłam na facebooka, co jest u mnie rzadkością , ponieważ przeważnie siedzę tam godzinami. Mam nadzieję, że jak zacznie się szkoła, to nie będzie aż tak źle.
No dobrze, w takim razie już nie będę opowiadać bo sama dobrze wiem, że zdjęcia szybciej wpadają oko. Także zapraszam do oglądania zdjęć: 




Jak Wam sie podobaja? :) 
Tak jak obiecałam odpowiedzi na pytania będą jutro, także o niczym nie zapomniałam.
Dobranoc ♥
PS. Konta, które miałam zaobserwować dzisiaj zaobserwuję jutro, ponieważ nie mam teraz za bardzo czasu.
Pozdrawiam! 

18 comments:

  1. świetna katanka ;)

    zapraszam do mnie:
    pinsibe.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. koszula chyba z reserved? bardzo ładna :)
    http://beautifulmemories9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Such great choices. You look so gorgeous!

    ReplyDelete
  4. Koszula i kurtka jest śliczna :3
    http://staybloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. piękne
    co powiesz na wspólny konkurs ?
    http://www.victoryblog123.blogspot.com
    jeśli chcesz wspólny konk napisz mi maila : viki3001@wp.pl

    ReplyDelete
  6. koszula w kratę jest bardzo ładna. a kurteczka dla mnie zbyt szeroka, ale na taką chudzinkę jak ty pewnie ciężko dobrać kurteczkę dopasowaną.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogólnie małe były te kurtki, bo ja nosze rozmiar S, a tam pasowała mi M.

      Delete
  7. Ooo ta koszula bardzo ładnaa :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Kocham robic zakupy. Ladne <3

    Www.yeolie.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Widzę, że zakupu udane :)
    Świetnie się prezentujesz :)

    ReplyDelete
  10. Fajny cichy. Ta koszula w kratę przypadła mi szczególnie do gustu ;DD
    Zapraszam: http://niesymetrycznieo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. koszula i kurtka jeansowa super! :)

    ReplyDelete