Wednesday, 4 September 2013

Coś z innej beczki

Witam serdecznie wszystkich czytelników bloga Agnieszki. Nazywam się Victoria i chciałam bardzo napisać dzisiejszą notkę. Tak mnie coś tknęło. Pewnie zastanawiacie, o czym to może być, skoro ja piszę.Głównie przyciągnę temat szkoły. No to krótki wstęp już napisałam, to mogę zacząć pisać rozwinięcie tematu, a na zakończenie będzie informacja do Was o mnie. Trzeci września, pierwszy dzień w szkole, druga gimnazjum, nowe twarze, kocenie i te sprawy. To zmęczenie po wakacjach, po tym całym lenistwie, ale gdzieś tam w nas dochodzi do nas, że chcielibyśmy iść i zobaczyć ludzi ze swojej klasy. Pobyć w tej klasowej atmosferze. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie ta cała klasa. Nie mówię o wszystkich, bo większość osób jest, miła, sympatyczna i wyluzowana. Biorą i robią wszystko na chill'u. Jest niestety kilka osób, które irytują mnie, a zwłaszcza Agnieszkę swoim zachowaniem. Wywyższają się tym i sądzą, że jak obrażą kogoś to są jacyś lepsi, a tak naprawdę nie jest. Serio pokazują na jakim poziomie są, czyli dziecka. Sytuacja powtarza się często, mianowicie chodzi mi tutaj o "hejtowanie" Jej bloga. Siedzimy sobie dzisiaj w klasie, na WDŻ i jakieś dziewczyny zaczęły do niej mówić ( nie będę wymieniać jakie, ale zapewne to czytacie i wiecie, że to o was chodzi ) rzeczy typu ,, no Agnieszka dodaj coś na bloga " i się z niej śmiały. Ja tego strasznie nie rozumiem po co komu takie niepotrzebne odzywki? No kurde po co? Chcecie podwyższyć swoją samoocenę, bo macie taką niską? Skoro taka jest prawda, a napewno tak jest to bardzo mi przykro. Ja mam wysoką samoocenę i wysoko stawiam sobie cel, do którego dążę. Właścicielka tego bloga tak samo. Pojawiają się z ich ust także teksty, które rzekomo miałyby nie obrazić jej, a jednak to robią. Nie wytrzymałam dzisiaj i się po prostu odezwałam, że co, że zazdroszczą jej bloga, że zazdroszczą jej tego, że robi to co kocha i się temu poświęca. Kto z was by potrafił tak się hmm.. wybić? Zobaczcie tylko na liczbę wyświetleń. Dobrze, to już na tyle, Agnes doda tą notkę jutro, ale ja i tak czy siak jestem dumna z siebie, że zebrałam się na odwagę i to napisałam. Szczerze? To mam gdzieś co o mnie i o Niej sądzicie. Zdanie innych w życiu nie jest mi zupełnie do niczego potrzebne. Teraz jak już pisałam krótka informacja o mnie czy coś Nazywam się Victoria, mam 14 lat i chodzę z Agnieszką do 2 kl gimnazjum, a wcześniej chodziłyśmy razem do postawówki. Prowadzę aska i facebooka, tutaj macie linki : http://ask.fm/VictoriaToshiPyciarz https://www.facebook.com/victoriaa.toshii
--
Teraz coś od właścicielki bloga.
słuchajcie jesli, uważacie , ze jestem irytująca, lub nie podoba Wam się mój blog, po prostu na niego nie wchodźcie! przyjmuję krytykę, ale mądrą! Dla mnie wydaje to sie smieszne, jesli ktos mówi na WDŻ, ze niszczę swoją godność, dodając swoje stopy. Ja nigdzie nie pokazuję się naga, wiec mam to pod kontrola!
Stopy to komiczna sprawa, a jeśli tak jak mi jedna osoba powiedziała, że "w klasie mają beke z Ciebie", no ok, ale mów za siebie, bo każdy ma swoje zdanie, przestań mówić, ze to klasy opinia bo tak nie jest!!!
Tak jak Victoria napisała inni są mili !
Wcale mnie to nie rusza. Piszac posty, robie to co kocham i na pewno nie przestane.
Tyle ode mnie.

2 comments:

  1. Nie przejmuj sie innymi ludzmi tylko rob to co lubisz. Widzisz ludzie maja to do siebie ze czasem w ich zyciu nic sie nie dzieje, a zeby miec temat do rozmowy zaczynaja obrazac innych. To tylko pokazuje ich poziom a raczej jego brak. Na Twoim blogu jest 94 obserwatorow czyli w jakis sposob zainteresowalas tych ludzi...a czym by zainteresowali Ci ktorzy Ci dokuczaja? Prawdopodobnie niczym.
    Sluchaj tych, ktorzy sa dla Ciebie wazni.
    pozdrawiam,
    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Dodajesz bardzo ciekawe posty i masz bardzo ładny wygląd bloga ,aż miło się tu zagląda :)

    Zapraszam do siebie
    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    Na moim blogu trwa wielkie rozdanie gdzie zwycięzców będzie aż dwóch !

    Nagroda nr. 1

    * Kosmetyczka Sephora idealna do torebek
    * Piękne perełki ( bransoletka , kolczyki )
    * Włoski żel do mycia ciała Palmolive 750 ml.
    * Włoski szampon do włosów Palmolive 400 ml.
    * Mleczko nawilzające do ciała Dove 400 ml.
    * Kremowy peeling do stóp firmy BARWA 75 ml.
    * Balsam do stóp intensywnie nawilżający firmy BeBeauty 75ml.

    NAGRODA NR.2

    * Mini zestaw żel do mycia ciała + balsam VANILLA SUGAR - zapach wanilli 59 ml.
    ( produkty amerykańskie )
    * Zestaw próbek ( żel do mycia ciała LUKSJA , odżywka do włosów PANTENE , odżywka do włosów DOVE , 3 próbki MAMAMIL zapobiegające rozstępom )

    ZASADY SĄ BARDZO PROSTE :) ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU.
    POZDRAWIAM.

    ReplyDelete