Wednesday 4 September 2013

Coś z innej beczki

Witam serdecznie wszystkich czytelników bloga Agnieszki. Nazywam się Victoria i chciałam bardzo napisać dzisiejszą notkę. Tak mnie coś tknęło. Pewnie zastanawiacie, o czym to może być, skoro ja piszę.Głównie przyciągnę temat szkoły. No to krótki wstęp już napisałam, to mogę zacząć pisać rozwinięcie tematu, a na zakończenie będzie informacja do Was o mnie. Trzeci września, pierwszy dzień w szkole, druga gimnazjum, nowe twarze, kocenie i te sprawy. To zmęczenie po wakacjach, po tym całym lenistwie, ale gdzieś tam w nas dochodzi do nas, że chcielibyśmy iść i zobaczyć ludzi ze swojej klasy. Pobyć w tej klasowej atmosferze. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie ta cała klasa. Nie mówię o wszystkich, bo większość osób jest, miła, sympatyczna i wyluzowana. Biorą i robią wszystko na chill'u. Jest niestety kilka osób, które irytują mnie, a zwłaszcza Agnieszkę swoim zachowaniem. Wywyższają się tym i sądzą, że jak obrażą kogoś to są jacyś lepsi, a tak naprawdę nie jest. Serio pokazują na jakim poziomie są, czyli dziecka. Sytuacja powtarza się często, mianowicie chodzi mi tutaj o "hejtowanie" Jej bloga. Siedzimy sobie dzisiaj w klasie, na WDŻ i jakieś dziewczyny zaczęły do niej mówić ( nie będę wymieniać jakie, ale zapewne to czytacie i wiecie, że to o was chodzi ) rzeczy typu ,, no Agnieszka dodaj coś na bloga " i się z niej śmiały. Ja tego strasznie nie rozumiem po co komu takie niepotrzebne odzywki? No kurde po co? Chcecie podwyższyć swoją samoocenę, bo macie taką niską? Skoro taka jest prawda, a napewno tak jest to bardzo mi przykro. Ja mam wysoką samoocenę i wysoko stawiam sobie cel, do którego dążę. Właścicielka tego bloga tak samo. Pojawiają się z ich ust także teksty, które rzekomo miałyby nie obrazić jej, a jednak to robią. Nie wytrzymałam dzisiaj i się po prostu odezwałam, że co, że zazdroszczą jej bloga, że zazdroszczą jej tego, że robi to co kocha i się temu poświęca. Kto z was by potrafił tak się hmm.. wybić? Zobaczcie tylko na liczbę wyświetleń. Dobrze, to już na tyle, Agnes doda tą notkę jutro, ale ja i tak czy siak jestem dumna z siebie, że zebrałam się na odwagę i to napisałam. Szczerze? To mam gdzieś co o mnie i o Niej sądzicie. Zdanie innych w życiu nie jest mi zupełnie do niczego potrzebne. Teraz jak już pisałam krótka informacja o mnie czy coś Nazywam się Victoria, mam 14 lat i chodzę z Agnieszką do 2 kl gimnazjum, a wcześniej chodziłyśmy razem do postawówki. Prowadzę aska i facebooka, tutaj macie linki : http://ask.fm/VictoriaToshiPyciarz https://www.facebook.com/victoriaa.toshii

2 comments:

  1. Nie przejmuj sie innymi ludzmi tylko rob to co lubisz. Widzisz ludzie maja to do siebie ze czasem w ich zyciu nic sie nie dzieje, a zeby miec temat do rozmowy zaczynaja obrazac innych. To tylko pokazuje ich poziom a raczej jego brak. Na Twoim blogu jest 94 obserwatorow czyli w jakis sposob zainteresowalas tych ludzi...a czym by zainteresowali Ci ktorzy Ci dokuczaja? Prawdopodobnie niczym.
    Sluchaj tych, ktorzy sa dla Ciebie wazni.
    pozdrawiam,
    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Dodajesz bardzo ciekawe posty i masz bardzo ładny wygląd bloga ,aż miło się tu zagląda :)

    Zapraszam do siebie
    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    Na moim blogu trwa wielkie rozdanie gdzie zwycięzców będzie aż dwóch !

    Nagroda nr. 1

    * Kosmetyczka Sephora idealna do torebek
    * Piękne perełki ( bransoletka , kolczyki )
    * Włoski żel do mycia ciała Palmolive 750 ml.
    * Włoski szampon do włosów Palmolive 400 ml.
    * Mleczko nawilzające do ciała Dove 400 ml.
    * Kremowy peeling do stóp firmy BARWA 75 ml.
    * Balsam do stóp intensywnie nawilżający firmy BeBeauty 75ml.

    NAGRODA NR.2

    * Mini zestaw żel do mycia ciała + balsam VANILLA SUGAR - zapach wanilli 59 ml.
    ( produkty amerykańskie )
    * Zestaw próbek ( żel do mycia ciała LUKSJA , odżywka do włosów PANTENE , odżywka do włosów DOVE , 3 próbki MAMAMIL zapobiegające rozstępom )

    ZASADY SĄ BARDZO PROSTE :) ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU.
    POZDRAWIAM.

    ReplyDelete