Friday, 6 September 2013

MONTE CARLO



Cześć, co tam u Was słychać? 

Ja piszę tutaj na temat filmu, a mianowicie "Monte Carlo"! Tak, wiem, że już dosyć dawno był w kinach,ale uważam, że to jeden z NAJLEPSZYCH. Za pewne wiele osób uważa, ze jeśli lubie Selenę Gomez będę reklamować jej filmy, piosenki itp. Tak nie jest ten bardzo mi się podoba. Te ekstra widoki ;), taki dla nastolatek i nie tylko można by tak powiedzieć. Tak, więc kilka słów o nim. 

"Młoda dziewczyna wyrusza wraz ze swoja przyjaciółką i siostrą na podróż do Paryża. Zbieg okoliczności sprawia, że zostaje wzięta za dziedziczkę ogromnej fortuny, a stąd już tylko o krok do eksluzywnych pokazów mody,lotów prywatnym odrzutowcem,tłumów paparazzi, śledzący każdy jej krok i wakacji, których nigdy nie zapomni." 






Widzieliście? :)
Jeśli nie to możecie pooglądać go za darmo ile razy chcecie. :) 
Zapraszam tutaj: 
http://zalukaj.tv/zalukaj-film/11374/monte_carlo_2011_.html
--
Teraz coś na dobry weekend, a mianowicie najnowszy singiel PATTY ♥♥ - Mów Co Chcesz :)
W 100% procentach popieram słowa w piosence, także polecam ;)





Pozdrawiam Was serdecznie! Agnes ;* 

21 comments:

  1. widziałam, również mi się podobał ;)

    www.charlie-fotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ciekawy scenariusz, była akcja tylko Selena chyba już zawsze będzie nam się kojarzyć z Disneyem i słitaśnymi filmami, powinna zmienić nieco wizerunek. Ale ogólnie spoko ;)
    www.gangetpolska.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nie widziałam ale z chęcią obejrzę. Zapowiada się świetnie ;) Też lubię Selenę!<3
    Zapraszam:
    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. oglądałam film od razu po premierze i uważam, że jest cudowny!!!
    www.sandicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam filmy z Seleną ;) Chętnie obejrzę ;*

    ReplyDelete
  6. oglądałam! :)
    bardzo fajny :)

    ReplyDelete
  7. Ja ogl super !
    Wpadaj częściej http://firsttendayy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Lubię zaglądać na Twojego bloga :)
    Jest bardzo ładny a dodatkowo ciekawy :)
    Trzymaj tak dalej !

    Zapraszam do siebie

    wszystkozafreeee.blogspot.com/ - ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO WZIĘCIA UDZIAŁU W MEGA WIELKIM ROZDANIU NA MOIM BLOGU !

    * AŻ DWÓCH ZWYCIĘZCÓW
    * BARDZO PROSTE ZASADY ,KTÓRE WYKONASZ W PARĘ MINUT
    * ATRAKCYJNE NAGRODY

    NAGRODA ZA 1 MIEJSCE :

    * Kosmetyczka Sephora idealna do torebek
    * Piękne perełki ( bransoletka , kolczyki )
    * Włoski żel do mycia ciała Palmolive 750 ml.
    * Włoski szampon do włosów Palmolive 400 ml.
    * Mleczko nawilzające do ciała Dove 400 ml.
    * Kremowy peeling do stóp firmy BARWA 75 ml.
    * Balsam do stóp intensywnie nawilżający firmy BeBeauty 75ml.

    NAGRODA ZA 2 MIEJSCE :

    * Mini zestaw żel do mycia ciała + balsam VANILLA SUGAR - zapach wanilli 59 ml.
    ( produkty amerykańskie )
    * Zestaw próbek ( żel do mycia ciała LUKSJA , odżywka do włosów PANTENE , odżywka do włosów DOVE , 3 próbki MAMAMIL zapobiegające rozstępom )

    DODAM ,ŻE ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ ORAZ KOEMNTARZ OD RAZU SIĘ ODWDZIĘCZAM ! :)

    ReplyDelete
  9. Może być fajny ;]
    Buziaki
    simcoelies.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. MONTE CARLO - oglądałam ;d świetny film ;d
    Patty-Mów co chcesz ♥ love

    buziaki ;*
    PS> Jasne mogę zaobserwować i liczę na rewanż ! ;)

    ReplyDelete
  11. Nie oglądałam, ale po tym poście na pewno się postaram <3
    http://fucy-and-ducy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Monte Carlo tak? Musze oglądnąć, naprawdę ślczny i ciekawy blog mam nadzieje ze wytrwam i będę tu trochę więcej zaglądać

    Mam nadzieje że wejdziesz także na mojego bloga - http://kiczka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ooo nie oglądałam tego filmu, ale chyba się skuszę:)
    bardzo mi się podoba Twój blog, obserwuję<3
    No i oczywiście zapraszam do mnie, pozdrawiam!!!

    http://magicbluepineapple.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Oglądałam ;p
    Film świetny <3
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    Zapraszam do mnie !

    ReplyDelete
  15. Z chęcią obejrzę :DD

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  16. Jeden z moich ulubionych filmów. ndfjksnkfj. :) Słoneczko, pojawił się nowy rozdział. Liczę na komentarz. ♥

    ~Paulla xoo

    the-janoskians-fanfiction.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. dzięki za zaproszenie na twojego bloga , bardzo mi się podoba i mam zamiar odwiedzać go częściej + obserwuję :)

    ReplyDelete