Monday, 7 October 2013

mix zdjęć part II


Cześć kochani. 
Co tam u Was słychać? :) U mnie w miarę dobrze. Weekend i już po weekendzie,  szkoda,że to wszystko tak szybko się kończy. Jedyne co mnie cieszy, to to, że jestem coraz bliżej listopada czyli następnego wolnego...
Pomimo tego,że uczę się jak każdy inny, wstaję na o 7:00 lub 8:00 nie mam nudnego życia. 
Ciągle coś się dzieje, jakieś sytuacje, sukcesy jak i również porażki.. 
Uwielbiam akcje, pisać na blogu, pomagać innym odnosić sukcesy! To też jest przyczyną dlaczego moje życie jest takie, a nie inne. 
Kiedyś słyszałam,że jeśli jesteś dla kogoś miły, sympatyczny, masz do niego szacunek to ta osoba też jest taka sama do Ciebie.. Uważam,że to prawda. Mimo, że często dostaje porządnego kopa w d*pe, nie załamuje się. 
No to chyba tyle ode mnie. 
Mam dla Was mix zdjęć :) Zapraszam do oglądania!








Mam nadzieję,że zdjęcia Wam się podobają! ;) 
Dopiero teraz zdałam sobie sprawę,że najważniejsze jest to by być w pełni szczęśliwą osobą, cieszyć się z drobiazgów i nie przejmować się za bardzo hejtami... 
Chciałabym Wam podziękować za komentarze do wcześniejszego postu. Byłam mile zaskoczona, gdy w ciągu jednego dnia miałam zaakceptować 10 komentarzy. 
DZIĘKUJĘ JESZCZE RAZ!! ;) 
Życzę mile spędzonego tygodnia oraz świetnych ocen!

Buziaki, 
Agnes. :* 



10 comments:

  1. świetne gify ;) 3 zdjęcie cudowne ;* ta pogoda <3

    pozdrawiam ;) zapraszam do siebie na nową stylizację :*

    ReplyDelete
  2. bardzo ładna z Ciebie dziewczyna ;) Uwielbiam kaktusy <3

    jooannett.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. o autograf Patty <3 jak udało Ci się go zdobyć?:)
    świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znamy się z Patty... kolegujemy się :))

      Delete
  4. dobre zdjęcia, gratuluję zdobycia autografu :)

    saaymynaamee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ładnie
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com/
    Może was coś zainteresuję.

    ReplyDelete
  6. GIFY *O*
    zapraszam- kom za kom obserwa za obserwę
    okiem-okularnika.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. zawsze chciałam grać na skrzypcach :D
    obserwujemy? :D
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    ReplyDelete