Friday, 4 October 2013

moje filmiki :)

Hej kochani. :) Co tam u Was?? :) U mnie na szczęście w porządku. :) No dobrze nie przedłużam. 
Dzisiejsza notka będzie bez zdjęć, a mianowicie o moich filmików. Jest ich 3... Mam dość dużo wyświetleń za co dziękuję! Mój rekord to remix mający już ok. 1600 wyświetleń!! :) Dziękuję wszystkim!!! :)) Jest to dla mnie duże wyróżnienie bo nie jestem osobą z kolorowych magazynów, tylko zwykłą nastolatką. :) 
Jeśli ktoś jeszcze nie widział filmików, zapraszam na moje YouTube "AgnesAngel" oraz do pooglądania ich tutaj na moim blogu: 

1. 



2.




3.



Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie, Agnes. ;** 
Ps. Jeśli możecie lajkujcie moją stronkę :
https://www.facebook.com/pages/Agnes-Malinowska-Life/592861567400433?ref=hl
Z góry dziękuję :) !!! :) 

25 comments:

  1. fajny blog :)

    obserwuje i liczę na rewanż :D

    perdidolacabeza.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Fajne są te filmiki, w szczególności ten środkowy, drugi. :D

    Obserwacja za obserwację ? Komentarz za komentarz ? Ja już gdyby co. ;)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje:) ok kom za kom , obser, za obser! :)

      Delete
  3. Zaraz zabieram się do przejrzenia filmików:)

    ReplyDelete
  4. fajne filmiki :D zapraszam do mnie jukaandfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZIĘKUJĘ. NA TWÓJ BLOG NA PEWNO WEJDĘ. :)

      Delete
  5. Świetne filmiki :D Gratuluję tylu wyświetleń :)
    http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZIĘKUJĘ BARDZO. :) TWÓJ BLOG TEŻ JEST SUPER!

      Delete
  6. wow 1600wyswietlen, gratuluje :)

    dzieuje za slad u mnie, czy my sie juz obserwujemy?

    zapraszam do mnie na nowy post ze spodniczka tiulowa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZIEKUJE!!!:) NIE WIEM, CZY SIĘ OBSERWUJEMY CZY TEŻ NIE, ALE DAM ZNAĆ W KOMENTARZU ŻEBYŚ WIEDZIAŁA NA CZYM STOISZ, HEHE. :D
      :))

      Delete
  7. boskie filmy ;)
    jesteś śliczna ;)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    pozdrawiam cieplutko ;*
    jest u mnie konkurs, może cię zainteresuje? ;)

    ReplyDelete
  8. Ten drugi jest świetny! ;)

    ReplyDelete
  9. wow świetne :)))

    obserwuję :) licze na rewanż :*
    http://teendiaryy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. gratuluje wyswietlen! :D

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  11. Ciekawy pomysł z zareklamowaniem bloga w ten sposób ;)
    Obserwuję!

    hurt-others.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ŚWIETNY BLOG! Obserwuję i miło będzie jeśli Ty też :)) Oglądam Twoje filmiki i czekam na więcej!

    saaymynaamee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. super filmiki :)
    ogólnie masz b. fajnego bloga :D
    take-moments.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Selenators ?
    http://my-colorful-live.blogspot.com/
    ~ Obserwujemy ? ♥♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. KIEDYŚ. JUŻ TERAZ TYLKO JĄ LUBIĘ. :)

      Delete
  15. fajny ten post o selenie ;)
    zaobserwujesz ja już obserwuje :D
    http://www.victoryblog123.blogspot.com

    ReplyDelete