Monday, 25 November 2013

10 faktów o mnie

Witajcie kochani,
Co tam u Was? U mnie szczęście, szczęście i jeszcze raz szczęście!! :) Jest po prostu wspaniale. Bardzo się też cieszę, że już weekend.. Wkładam naprawdę dużo pracy, oraz swojego serca, w to co piszę tutaj na blogu. Chcę aby było to jak najbardziej szczere. Jestem dopiero początkująca, oczywiście chcę się rozwijać. Ten czas leci tak szybko, że nauczyłam się jednego- życie jest krótkie,więc trzeba z niego czerpać jak najwięcej. 
W takim razie teraz 10 faktów o mnie. :) 
1. Uwielbiam Justina Biebera.
2. Boję się pająków. ;) 
3. Nie lubię osób, które obrażają innych. 
4. Nie lubię ludzi, którzy zazdroszczą i zrobią wszystko by spieprzyć Ci to co masz i to co jest dla Ciebie najważniejsze.
5. Gram na skrzypcach.
6. Mój nastrój na dziś opisuje ta piosenka :) 
7. Uwielbiam kolor fioletowy..
8. Uwielbiam styl rockowy.
9. Nie lubię przeklinania..
10. Uwielbiam chodzić na dyskoteki.

Uff, nad tym postem myslałam dwa dni! Heh :) 
Pozdrawiam Agnes, miłego dnia ♥


2 comments: