Wednesday, 20 November 2013

Cześć kochani... Na początek dziękuję za już mocno ponad 10 000 wyświetleń. Tak jak obiecałam będzie niespodzianka... nie chcę robić żadnych konkursów, najbliższy będzie dopiero w połowie grudnia. Tak,więc piszcie w komentarzu linki do swoich blogów (ale tylko te na blogspot), postaram się wybrać wszystkie i wstawię je na swojego bloga, jako reklama. Dzisiaj jest 20.11.13, macie czas do 23.11.13!!! Późniejsze daty nie biorę pod uwagę. Niedawno rozmawiałam z osobą, z którą kiedyś dzieliłam cały swój świat, w sumie przyjaźniłyśmy się jeszcze kilka miesięcy temu, potem nasze drogi się rozeszły. To nie jest tak, że się nie lubimy, po prostu nie jesteśmy już tak sobie bliskie jak kiedyś. Każda z nas zajęła się swoimi sprawami, tak,więc powoli zapominałyśmy, o sobie... Kiedyś słuchając muzyki przypomniałam sobie o niej, bo właśnie ta piosenka była naszą ulubioną. Pomyślałam, ze wypadało by się do niej odezwać, tak też zrobiłam, jednak w trakcie naszej konwersacji zdałam sobie sprawę, że nic nie jest już takie samo, że inaczej patrzymy na świat, że nie znajdujemy wspólnych tematów. Nie było to dla mnie do pojęcia, że kiedyś spędzałam z nią każdą wolną chwilę, a teraz nie potrafimy rozmawiać tak jak kiedyś. Smutne,co nie?? 
Niestety tak już jest i staram się do tego powoli przyzwyczajać. 
Poniżej przedstawiam Wam przepiękną piosenkę Justina Biebera+ tłumaczenie.



Mam nadzieję, ze Wam się podoba, te słowa popieram w 100 procentach...
życzę Wam miłej nauki...
Pozdrawiam, Agnes. 

6 comments:

  1. http://staybloog.blogspot.com/
    cieszę się , że już masz tyle wyświetleń :))

    ReplyDelete
  2. oooowszystkim.blogspot.com
    ja mam połowę twoich wyświetleń :)

    ReplyDelete
  3. Ta piosenka to jest to.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję

    ReplyDelete
  4. Szkoda, że twoje relacje z tą osobą się pogorszyły, ale może jeszcze nie wszystko stracone? pozdrawiam http://abagben.blogspot.com/ (już dziś nie załapałam się na konkurs ale trudno ;)

    ReplyDelete