Saturday, 16 November 2013

Czy wierzysz w Boga? W religię?

Witajcie kochani.
Dzisiejszy dość dziwny temat, a mianowicie "Czy wierzysz w Boga? W religię? Moim zdaniem, to takie nietypowe pytania. 
Tak, więc często zastanawiamy się czy Bóg istnieje? Ja uważam, że coś w tym jest. Trzeba wierzyć w Boga i nigdy nie przestawać. 
Ale czy wierzyć w religię? Przecież podobno tak chce dobrze, a rozpętała tyle wojen. W żadnym wypadku nie chcę by ten post był odebrany, że jestem przeciwna religii,ale chyba każdy człowiek, który ma mózg-myśli. Po za tym dlaczego płacimy dużo pieniędzy za modlenie się za zmarłego w kościele? Dlaczego musimy chodzić do kościoła w niedzielę? Bo tak ustalił kościół, nie Jezus, a przecież on czeka na nas o każdej porze. Każdego dnia. Po co jest dzień, w którym chodzimy zapalać znicze? Przecież żałobę trzyma się w sercu cały rok, w każdy dzień można przyjechać, zapalić znicz i się pomodlić. Te nurtujące mnie pytania męczą mnie non stop. 
Poniżej przedstawiam Wam pewien filmik. Też przemyślenia..., ale czy słuszne? Tego nie wie nikt. 

 

A wy jakie macie zdanie na ten temat? 
PS.. PRZYPOMINAM! jak będzie 10 000 wyświetleń to będzie niespodzianka!
Ps 2. Z góry dziękuję za wszystkie miłe słowa i wyświetlenia!!!:) 
Pozdrawiam. 

4 comments:

  1. W moim przypadku np. jest tak że wierzę w Boga, ale nie wierzę w ten cały kościół i księży ;/

    ReplyDelete
  2. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  3. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ten koleś z filmiku mnie oświecił , naprawdę . Do tej pory myślałam , że chyba wedlug Jezusa , Boga jestem ateistką bo nie praktykuje swojej wiary poprzez chodzenie do kościoła a jednak Jezus , ogólnie wiara w Boga i Jezusa to inna rzecz a kościół to inna - ja wierzę w Jezusa , nie w kościół .

    http://lovett-lov.blogspot.com/

    ReplyDelete