Thursday, 7 November 2013

Moje płyty

Hej kochani. Co tam u Was? U mnie w porządku.. mój humor jest w miarę normalny, mimo skandalicznej pogody. 
Ostatnio tak jakoś nie wiem co mnie wzięło na kupowanie płyt.. zaczęło się od kupienia płyty Honey MILLION, następnie STARS DANCE, a teraz JUZ ZMROK...
wiem, że zawsze mogę sobie ściągnąć muzykę za darmo,ale uważam, że płyta to taka pamiątka. Za kilka lat zerknę ponownie na półkę i przypomnę sobie czego kiedyś słuchałam, wrócą wspomnienia, tamte czasy, i wszystkie piękne chwile przeżyte wtedy... Będę myślała. Kurczę! Jak to zleciało.. z tego co wiem, to życie leci bardzo szybko i radzę Wam nie żałować tego co się stało bo wszystko jest po coś. Żyjcie i cieszcie się każdą chwilą. Zróbcie wszystko co w Waszej mocy by jak najlepiej wspominać te czasy. (z uśmiechem na twarzy). 
Poniżej przedstawiam Wam mój zbiór. Mam nadzieję, że będzie się podobał... ;) 










Opinie na temat płyt napiszcie w komentarzach.
PS. Wy kupujecie jakieś płyty?? jeśli nie, to zachęcam. 
Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego po południa, mimo tego, że pogoda jest koszmarna!
Buziaki, Agnes.. 

9 comments:

  1. Fajne płyty ;D

    http://lusiaa-lusiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje, na pewno wejde na Twojego bloga :D

      Delete
  2. Niezła kolekcaj, aczkolwiek ja z racji mojego wieku nie słucham takiej muzyki ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com obserwujemy?

    ReplyDelete
  3. Mam też tą płytę Avril ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete