Friday, 1 November 2013

Music

Witajcie kochani!! 
Dzisiaj post o muzyce, a więc: 
Co to jest muzyka?? 
Hmm... od dawna zastanawiałam się nad tym co właściwie dla mnie znaczy muzyka.. 
To coś pięknego, co nigdy się nie kończy. Jest nadzieją na lepszy dzień, lepsze jutro. Pomimo upływu lat ona wciąż żyje i wciąż nas zaskakuje. Ja osobiście uważam, że bez muzyki moje życie było by niczym. Muzyka jest dla mnie tak jak wcześniej wspomniałam:
nadzieją, ostoją i motywacją. Moim wielkim marzeniem jest ją tworzyć. Nie chce śpiewać piosenek, które nie mają w ogóle sensu bo takie piosenki nic nie wnoszą. Są modne około 1-2 lat, a potem nikt już o nich nie pamięta. Chcę stworzyć coś niesamowitego i niepowtarzalnego. Będe dążyć do jak najlepszego tekstu i muzyki.. nie chcę by była to taka przeciętna pioseneczka ;-) lub coś z takich utworków jak "Weź mnie tam"! 
Po prostu chce żeby piosenki, które mam zamiar śpiewać miały głębszy przekaz...
Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się to wszystko zrealizować o czym napisałam tutaj...;) 
Poniżej przedstawiam Wam kilka świetnych utworków! :) 











Mam nadzieję, że Wam się podobają... ;) 
<3  dziękuję za 183 lajków!! :* 
Ps. Przepraszam , że na bloga nie wchodzę zbyt często,ale po prostu jak nie mam nic ciekawego Wam do przekazania to nie piszę.... Blog nie jest po to by pisać jak najwięcej... on jest po to by pisać ciekawie, a nie tylko żeby było... 
Pozdrawiam serdecznie Agnes!!! 


11 comments:

  1. Dla mnie muzyka to coś, bez czego nie mogłabym przeżyć nawet sekundy. Odkąd pamiętam zawsze czegoś słucham, noszę słuchawki w uszach :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zbyt chodziło mi o tą muzykę... taka lubi kazdy... bardziej coś niepowtarzalnego np tak jak Lidsey...
      Pozdrawiam ;-)

      Delete
  2. Muzyka to coś bez czego nie da się żyć :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Muzyka to po prostu najpiękniejsza rzecz na świecie <3

    ReplyDelete
  4. Kocham muzykę, bez niej nie ma życia! <33

    http://crazy-mofo69.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. http://millones-de-opciones.blogspot.com/2013/11/odcinek-6.html zapraszam :)

    ReplyDelete
  6. świetny blog :) podoba mi się jak piszesz, właściwie wszystko mi się podoba, będę tu zaglądać oraz zapraszam do siebie luuvmy.blogspot.com + obserwujemy ? :)

    ReplyDelete
  7. Fajnie piszesz, bardzo ciekawe spostrzeżenia :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    ReplyDelete