Sunday, 10 November 2013

Przyjaźń? Of course...

Cześć wszystkim! :) 
Na początek: KOCHANI! JEŚLI BĘDZIE 10 000 WYŚWIETLEŃ NA BLOGU TO ZROBIĘ NIESPODZIANKĘ. :) 

Długi weekend to coś co najbardziej lubię. Szkoda,że tak szybko się kończy. W piątek przegadałam pół dnia z moim przyjacielem. Jest on jedną z najlepszych osób jakie kiedykolwiek w życiu poznałam. Ufa, pomoże, nie zawiedzie.. ;) 
"Nie chcę nic udawać, nie chcę tracić wiary, będę zawsze obok damy sobie radę, czuję Cię tak mocno wiem, że nie zawiedziesz, to jest to szaleństwo, odnalazłam siebie"... Te słowa wszystko opisują. Świetnie, że jest taka osoba w moim życiu. W dzisiejszych czasach, rzadko ma się takiego od serca przyjaciela. Tym bardziej w Polsce, w której panuje nienawiść i robienie komuś na złość. Nie wiem skąd się to bierze i po co ludzie zachowują się tak, a nie inaczej? Ale nie będę zbytnio o tym pisać w tym poście... No, wiec co zrobiłam, zostawiłam mój kraj w spokoju i zaczęłam szukać bratniej duszy w innych krajach. No i znalazłam! Nie będę mówić kto, ale powiem jedno dziękuję osobie V, że zawsze jest ze mną... ;) ♥♥♥♥♥ oczywiście mówię o tej samej osobie co na początku posta..jeszcze raz dziękuję!!!!!

Teraz przepraszam, że przeskakuje z tematu na temat,ale mam dla Was nowy outfit... ;) coś w nowym stylu, którego obecnie szukam i jestem bliska odnalezienia. "Jeśli czegoś szukasz to znajdziesz"- te słowa popieram w 100% no, ale nie przedłużam tylko pokazuję zdjęcia!!: 







Mam nadzieje, że Wam się podoba. Życzę wszystkim takiej przyjaźni, jaką ja właśnie mam. 
Wysyłam buźki!! :* :* :* 



10 comments:

  1. Super stylizacja i piękna koszula ;)

    ReplyDelete
  2. przyjaźń to najwspanialsza rzecz jaka może być <3

    // klikniesz na moim blogu w baner Aupie? To dla mnie ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAK PRZYJAŹŃ, TO COŚ PIĘKNEGO <3
      OCZYWIŚCIE, ŻE KLIKNĘ.

      Delete
  3. Zapraszam do mnie na konkurs! Do wygrania 100$ na zakup ubrań i dodatków ze strony sheinside.com. Tutaj link: http://sandrainvogue.blogspot.com/2013/11/giveaway-darmowe-rozdanie.html

    ReplyDelete
  4. Nooo, masz absolutną rację!!! W Polsce są sami hejterzy, którzy tylko czekają, żeby kogoś zmieszać z błotem :/ Ale ja na szczęście też trafiłam na świetną i tak pokręconą jak ja przyjaciółkę z którą zresztą prowadzę bloga :D pozdrawiam i życzę wielu cudownych chwil tobie i twojemu przyjacielowi ;) abagben.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Masz szczęście , że posiadasz takiego przyjaciela , pozazdrościć ;)
    Zapraszam do siebie :
    http://ibealiveinmagic.blogspot.com/

    ReplyDelete