Friday, 20 December 2013

...

Cześć kochani, co tam u Was? Już coraz bliżej świąt, jestem taka szczęśliwa! :) Szkoda, tylko, że tą atmosferę świąt, tą magię, można czuć tylko raz w roku... chciałabym by święta były częściej... ;) 
Teraz coś o stronce... otóż tydzień temu mówiłam Wam, ze planuję zmienić stronkę na facebooku na inna, trochę to trwało ale już jest nowa. Tak, więc zapraszam do polubienia. :D 
Przepraszam za te zmiany,ale po prostu musiałam, nie było innego wyjścia. 
Obiecywałam Wam również, że będę miała coś dla Was.. WŁAŚNIE PRZYSZŁO, JUŻ JEST GOTOWE! To taki prezent dla Was na święta. Dużo napracowałam się wraz z koleżanką by zrobić coś takiego.. słucham tego już po raz setny, bo uwielbiam tą piosenkę... Gdy powstało video, mogę dodatkowo przy nim śpiewać. :) Wy też możecie!! :) Mam nadzieję, że będzie Wam się podobać! Zapraszam do słuchania i oglądania!! :) 


To taki nasz pierwszy projekt z serii lyrics, także proszę o wyrozumiałość. 
Pozdrawiam Serdecznie, Agnes :) 

12 comments:

  1. Ja już się nie mogę doczekać świąt! <3
    http://livethemoment1.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ja też ;) :) To wszystko tak się ciągnie jak na coś czekamy,ale znając życie przeleci tak szybko, że nawet sie nie obejrzymy. Tak to już jest :)

      Delete
  2. Całkiem nieźle wam wyszło :) Ale raczej nie słucham takiej muzyki ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetny blog, widzę jesteś moją bratnią duszą. Ja gram na fortepianie od 12 lat :)
    Może wspólna obserwacja?
    finementesword.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Ja gram na skrzypcach już 8-9 lat także to całkiem sporo...;)
      Tak jasne możemy się obserwować. :)

      Delete
  4. Już nie mogę doczekać się swiąt !
    Zapraszam do mnie http://iiga-aa.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też !!! :) One są takie niezwykłe! :)

      Delete
  5. świetny blog, bardzo ciekawie piszesz ;D
    mam prośbę, wspomniałabyś coś miłego o moim blogu? dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, więc mam mało obserwatorów ;*
    Oczywiście obserwuję i liczę na rewanżyk <3
    http://wiktoria-victory.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo:) To całkiem miłe gdy ktoś mówi Ci, że ciekawie piszesz :) ja również długo nie mam bloga, nawet roku nie ma a nawet sie rozkręcil ;)
      Oczywiscie zaobserwuje i zobacze przede wszystkim Twojego bloga;)
      Uwielbiam czytać blogi,wiec na pewno napiszę coś o Tobie,ale muszę jeszcze coś ogarnąc hehe :)

      Delete
  6. Fajnie wam wyszło :)
    Też nie mogę doczekać się świąt ♥

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba to skomentuj lub dodaj do obserwowanych :)
    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, na pewno wejdę na Twojego bloga! :)

      Delete