Tuesday 31 December 2013

HAPPY NEW YEAR 2014

Witajcie kochani :) 
Już o 24:00 2014 rok!! :) Co do nowego roku. Wierzę w Was w 2014 roku.. Znajdźcie swój cel w życiu i dążcie do niego całym sercem. Pamiętajcie, że w życiu najważniejsze jest to by być w pełni szczęśliwym człowiekiem i osiągać nieosiągalne. Uwierzcie w siebie i nie poddawajcie się..
Wszystko jest możliwe i wszystko się może zdarzyć... Macie marzenia?? Zróbcie krok do przodu..ja osobiście w 2013 roku spełniłam jedno ze swoich marzeń, a mam ich mnóstwo.. W 2014 roku będę dążyć do tego by spełnić je wszystkie! :D 
"Pamiętaj, jak daleko zaszedłeś, nie tylko jak dużo masz jeszcze do przejścia.. nie jesteś jeszcze tam, gdzie chciałbyś być, ale nie jesteś też w tym miejscu, w którym byleś kiedyś" ..

W 2014 planuję wielkie zmiany! :) Nowy styl, całkiem nowe życie. Chce zakończyć znajomości z ludźmi, którzy źle na mnie wpływają. Chce być jak nowo narodzona!! :) Chcę dążyć do celu realizować cele i spełniać marzenia. Mam nadzieję, że uda mi się to wszystko, nie poddaję się i bardzo w to wierzę, a , że mówi się, że wiara to straszna potęga, myślę, że- BĘDZIE DOBRZE. 
Macie tutaj moje życzenia dla Was na nowy rok w formie filmiku: 


Pozdrawiam Was, trzymajcie kciuki za mnie,a ja trzymam kciuki za WAS! :) 
Dziękuję wszystkim za wszystko! :) 
Buzka 

10 comments:

  1. wesołego :))))
    http://staybloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Aaa...Co mam napisać?
    Oczywiście Szczęśliwego NOWEGO Roku! :)

    ReplyDelete
  3. Cudny blog ! Ciekawie piszesz :)
    Jeśli znajdziesz chwilę zajrzyj na mojego bloga ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż <3

    http://tola-tola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wzajemnie życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    ReplyDelete
  5. Obserwuje ! :)

    http://sialalala96.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. wszystkiego dobrego w nowym roku!
    zaobserwowałam i liczę na rewanż :)
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    ReplyDelete