Thursday, 26 December 2013

Hats

Witajcie kochani.. Jak tam święta Wam minęły? U mnie całkiem dobrze,ale na temat moich odczuciach i atmosferze w czasie świąt będę pisać w następnej notce...
Tak więc dziś chciałabym poruszyć temat czapek!! Ostatnio bardzo mi się spodobały czapki, czarne lub szare z napisem na środku.. :D 


tak mi się spodobały, że postanowiłam również kupić sobie taką. :) 
Poniżej przedstawiam Wam kilka moich zdjęć. Zobaczcie jak wyszłam :D 
Mam nadzieję, że Wam się podoba :) 
Wy lubicie czapki takiego typu? :) chcielibyście jakąś? :) 
Pozdrawiam serdecznie, Agnes. 

13 comments:

  1. Trochę nie rozumiem jak można chodzić w czapce z napisem "Secretly We Are Gays" w Twoim wieku... Bo wątpię, żebyś miała już tak odmienne poczucie własnej seksualności. Ja rozumiem, że wiele osób to traktuje jako "lans' styl" itd. ale bądźmy szczerzy, że SWAG ma już dzisiaj dla każdego tylko jedno rozwinięcie. Poza tym ten dziubek na zdjęciach wygląda dziwnie... Popracuj może nad tym lepiej. Naturalna mina byłaby znacznie lepsza. Może jakiś uśmiech? :)

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Swag oznacza dla mnie lans nic więcej..., a co do drugiego tłumaczenia, do gejów nic nie mam...znam kilka i uważam, iż to najlepsi przyjaciele kobiet. W moim wieku? A dlaczego tak patrzysz na czyiś wiek?? Mam przyjaciela, który ma 32 lata i nie przeszkadza mi to. Wiek nie gra roli to tylko liczby.. Dziubek miał być komiczny,a nie dziwny, wrzuć na luz :)
      Pozdrawiam ;)
      Ps. Nad miną cały czas pracuję, ale wiem jaka jestem znam swoją wartość, wiem jaka chcę być "ale bądźmy szczerzy"- jak ty to mówisz :) nie jestem osobą przechwalającą się,ale uważam, ze do brzydkich nie należę :)
      buźka

      Delete
    2. odpisze tylko zeby nie bylo zadnych niedomowien wzgledem mojej osoby i moich pogladow. po pierwsze nie mam nic do gejow, lesbijek itp. Uwazam ich za zupelnie zwyczajnych ludzi, jak kazdego z nas. po drugie przez mysl mi nie przeszlo ze jestes brzydka. po prostu dziubek na jednym zdjeciu bylby smieszny, ale po sklejeniu trzech sprawilo, ze odczulam to w taki a nie inny sposob. co do wieku, to takze nie uwazam go za nic istotnego, co w zyciu codziennym zwlaszcza wzgledem mojej osoby pokazuje doslownie codziennie. po prostu uwazam, ze dzieci (bez obrazy! ja mam za 3 miesiace osiemnastke i tez uwazam sie za dziecko! ) ktore juz twierdza, ze sa lesbijkami czy tam gejami to troche chora sytuacja.
      to na tyle wzgledem mojej wzbudzajacej tyle emocji wypowiedzi. jezeli jeszcze cos chcialabys ze mna obgadac, przekazac, uzgodnic to chetnie wszystko przedyskutuje na mailu, zeby nigdzie spamu publicznego nie odstawiac. roseehirst@gmail.com

      Delete
    3. W ZADNYM WYPADKU NIE SADZE,ZE JESTEM LESBIJKA,A DLA MNIE OZNACZA TO "LANS".

      Delete
  2. uwielbiam te czapki, niestety mi nie pasują :C

    hopeloveandparty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam takie czapki ale wole bez napisów tylko z cwiekaim, wkrętami itp.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    ReplyDelete
  4. Mi się bardzo podobają, na pewno niedługo sprawię sobie taką, tylko bez żadnego napisu, ani nic.
    Dodałam do obserwowanych :).
    julaaa-bloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. TO TAKIE BEZ ŻADNEGO NAPISU, CZY BEZ CWIEKOW SA DLA MNIE NUDNE...

      Delete
  5. Fajne fotki :D
    Świetna czapeczka :)

    Obserwujemy? :) Ja już obserwuje :*:
    http://foxyblogrevelation.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Fajny blog:)
    http://jula-fantasy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete