Friday, 27 December 2013

MIŁOŚĆ NA BOGATO

Witajcie kochani.. 
Co tam u Was nowego? Jak tam po świętach?? Ja osobiście nie potrafię doczekać się sylwestra i nowego roku!! Bo właśnie w 2014, chciałabym zacząć wszystko od nowa, włączyć przycisk "odnów" i zacząć się wspinać jak najwyżej się da..wiem, że nie będzie to łatwe, aczkolwiek włożę w to całe swoje serce.. :D 
Wczoraj trochę się ponudziłam, włączyłam TV, akurat na vivie i pooglądałam 2 odcinki "Miłości na bogato".. Jak zaczynał się serial, uznałam, że zacznę go oglądać, ale później brakło jakoś na to wszystko czasu. Po za tym słyszałam bardzo negatywne komentarze na temat tego serialu..jednak wczoraj się skusiłam i pooglądałam..
Może nie jestem aż ZACHWYCONA, ale na pewno serial da się oglądać i jest niekiedy śmieszny. Powiem, że jest nawet ciekawy..., pierwszy serial polski, który mówi o życiu bogatych ludzi,a nie jak każdy inny mówiący o ludziach przeciętnych.. No każdy ma inny gust, ale moim zdaniem nie jest zły. Jak ktoś jeszcze nie oglądał- polecam! :) 

Przedstawiam Wam również krótki filmik promujący "Miłość na bogato".. 



Kto z Was oglądał? Jaka opinia? A może ktoś z Was jeszcze nie oglądał, lub zamierza pooglądać? :) 
Ps. W następnej notce będę wspominać czym są dla mnie święta i jak szybko przemijają. 
Pozdrawiam, Agnes Angel! :) 

6 comments:

  1. nie oglądałam, ale w wolnej chwili z przyjemnością obejrzę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. JA WLASNIE MAM TAK SAMO, OBIECAŁAM SOBIE, ŻE BĘDE OGLĄDAC, ALE W ROK SZKOLNY TO JEST PROBLEM CO Z TYM CZASEM...ACZKOLWIEK TERAZ JEST WOLNE WIEC MOGLAM SIE NA TO SKUSIC. LUBIĘ OGLĄDAC TV, CHOC CHYBA JAK KAZDY NIE ZAWSZE MAM NA TO CZAS.

      Delete
  2. Nie oglądałam, ale chyba już nie obejrzę. Może jak będę miała chwilkę xD
    Obserwujemy?
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. NA PEWNO ZNAJDZIE SIĘ WOLNA CHWILKA :)
      TAK OBSERWUJEMY :)

      Delete