Sunday, 22 December 2013

My b-day!

Witajcie kochani! 
Wczoraj miałam urodziny! 14! Po prostu nie potrafię uwierzyć, że czas tak szybko płynie. Pamiętam jak jeszcze miałam 10! :D Nie wierzę, a jednak. Jak byłam młodsza postanowiłam sobie, że jak będę miała 14 lat to wydarzy się coś niesamowitego.. wciąż pragnę tego dotrzymać. W tym wieku będę chciała dążyć do celu i spełniać swoje marzenia. Czasem zastanawiam się dlaczego to akurat 14 lat, jest dla mnie tym najlepszym wiekiem? Może dlatego, że tyle lat miała moja najlepsza koleżanka gdy pierwszy raz ją poznałam? A może po prostu dlatego, że wybrałam ją sobie jako szczęśliwą liczbę? Ale to nie ma za dużego znaczenia. Ważne, że urodzinki się udały i jestem w pełni szczęśliwą osobą. :) Dużo prezentów i innych świetnych rzeczy! :) co do realizacji... OBIECUJĘ WAM, że w tym roku i w tym wieku postaram się zrealizować jak najwięcej swoich marzeń. Nie będę tracić czasu na bzdury i co najważniejsze postaram się być dużo doroślejsza... zero głupich wpisów na facebooku, zero głupich i bezsensownych kłótni na portalach. :D 
Teraz przedstawiam Wam dosyć dużo zdjęć z moich niesamowitych i niezwykłych urodzin! :D (prezentów) 





Teraz chciałabym jeszcze wspomnieć o jednym z blogów. Mianowicie o http://wiktoria-victory.blogspot.com/ jest naprawdę świetny, przejrzysty także- Zaprszam! :) 
Dobranoc wszystkim. ♥♥ 

18 comments:

  1. STO LATEK !!!
    Świetny tort jak on jest zrobiony?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Tam gdzie pisze Dla... to jest opłatek w cukrze, a tak to jest zwykly tort i narysowana klawiatura..a żeby monitor się trzymał jest on na gorzkiej czekoladzie :)

      Delete
  2. STO LATEK !!!
    Świetny tort jak on jest zrobiony?

    ReplyDelete
  3. HEJ! Masz naprawde super bloga. Twoje posty są pisane z sensem i widać że wkładasz w nie dużo serca.<3
    Na twoim blogu jestem pierwszy raz, to może obserwujemy? Napisz u mnie w komentarzu, to wtedy i ja się odwdzięczę. :) + WSZYSTKIEGO NAJ :*
    www,stenaxo.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZIĘKUJĘ. BARDZO SIE CIESZĘ, GDY KTOŚ UWAŻA, ŻE MOJE POSTY SĄ PISANE Z SENSEM... :)
      DZIEKUJE ZA ŻYCZENIA,OCZYWIŚCIE, ŻE ZAOBSERWUJE! :)

      Delete
  4. Sto lat ! Śliczne te kapice :3

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Sto lat!
    Kapciuszki masz biste, a torcik też ładniutki ;3

    eyes-looking-at-the-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetnie spędzone urodziny!
    Wszystkiego Najlepszego <333

    carlyyy-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. wszystkiego najlepszego ! :)
    demi lovato zrobila duzo dla wszystkich ... <3
    obserwuję i liczę na rewanż. :)
    goals-and-passions.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje...tak Demi jest moją inspiracją :)

      Delete
  8. Wszystkiego dobrego!
    Pamiętam jak miałam tyle lat, prehistoria. :D
    Kocham Demi!

    ReplyDelete