Thursday, 12 December 2013

Zaplątani

Witajcie kochani,
Czasem zdaje mi się, że mimo tego, że jestem już nastolatką jestem dzieciakiem! Tak uwielbiam oglądać filmy animowane, że nie mieści się to w mojej głowie.
Ostatnio na Disney Chanel oglądałam powtórkę filmiku "Zaplątani". Oczywiście od razu się zakochałam i każdemu polecam "Zaplątanych" :) Jest to film o miłości, walki dobra ze złem, jak zawsze dobrze się kończy. Coś pięknego! Jestem zachwycona! ♥♥♥ 
Mam też dla Was mały przedsmak :) 



Mam nadzieję, ze po pooglądaniu filmu, uznacie go za jeden z najlepszych!! :) 
Beauty :)
Pozdrawiam Was serdecznie! :) 
Ps. Za niedługo nowy filmik,więc bądźcie czujni!! :) 

19 comments:

  1. muszę kiedyś to obejrzeć :)

    ReplyDelete
  2. Choć wyrosłam już z bajek to tę chętnie kiedyś obejrzę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, ja też wyrosłam,ale postanowiłam, ze nigdy nie jest na nic za późno... pooglądałam, podoba mi się!!! :)

      Delete
  3. oglądałam kiedyś : D
    Zapraszam Cię na nowy post : kartki świąteczne DIY
    diylikeit.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja któregoś dnia razem z siostrą (18 lat) oglądałyśmy Barbie... :)

    http://soylena.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ja tez,ale sama :D uwielbiam te bajki Disney'a :)

      Delete
  5. Bajki Disney'a są świetne!
    Maja w sobie taką moc ;)

    Koffam-zelki.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taką moc, że od razu przypomina mi się dzieciństwo! :)

      Delete
  6. to moje jedna z ulubionych bajek XD
    +zapraszam do mnie
    jessica1209240.blogspot.com
    jeśli zaobserujesz, ztobie to samo <3

    ReplyDelete
  7. Moim zdaniem to dobrze jak ktoś długo czuje się dzieckiem:))

    ta-chwila-przemija.blogspot.com - zaobserwujesz mój blog? dopiero zaczynam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najlepiej czuć się najdłużej dzieckiem...bo po latach jak już będę starsza, na pewno będę chciała wrócić do dawnych lat. Heh :)

      Delete
  8. Podoba mi sie sposób w jaki piszesz!Obserwuje licze na rewanż!!
    ------------------------------------------------------------------

    girlrainbowfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja oglądałam to w kinie i średnio mi się podobało ;] Obserwuje .

    ReplyDelete