Thursday, 2 January 2014

HONEY MILLION REEDYCJA

Cześć kochani...co tam u Was? Jak pierwszy dzień szkoły,zmęczeni? Ja tak naprawdę czuję się bardzo wyspana, nie mam pojęcia czemu przecież przed wczoraj spałam ok 3 godz, następnie też późno zasnęłam. Poza tym jestem dość rozregulowana z tego, że przez całe długieeee wolne, mało spałam w nocy,a dużo w dzień... A jednak...Czuję się jak nowo narodzona. Dzisiaj chciałabym powiedzieć Wam coś na temat kupna najnowszej płyty Honoraty Skarbek Honey. No cóż, wahałam się,ale nie żałuję!! :D Jest świetna, chyba najlepsza jaką wydała Honoratka. Słuchałabym jej non stop! :) Składa się z dwóch płyt: 
CD 1
1. LALALOVE
2.INSOMNIA
3.NIE POWIEM JAK
4. URATUJ MNIE
5. DRANA
6. STREET DRUG
7. LISTEN TO YOUR HEART
8. PO NOCY PRZYJDZIE DZIEŃ
9. WOŁAM CIĘ 
10.SPADAM
11. THE REAL ME
+BONUS TRACKS
12. AEROPLANE
13. MÓJ SEN
14. JEDNA CISZA
15. FENYLOETYLOAMINA

CD 2 (AKUSTYCZNA) 
1. NO ONE
2. RUNAWAY
3. SABOTAŻ
4. LALALOVE
5. NIE POWIEM JAK 
6. INSOMNIA 
Wszystkim polecam tą płytę!! To jest tak jakby podsumowanie kariery Honey! Niezwykła płyta!! :) 

Pozdrawiam Was serdecznie!! :) do jutra :) 

9 comments:

  1. Replies
    1. Ja tez!!! :) Naj bardziej jej najnowsza piosenke ;)

      Delete
  2. Ślicznie śpiewa <3 Ja miałam wolne przez te dwa dni ;D

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. NO ZALEŻY JAKA SZKOŁA, BO NIE WSZYSTKIE MAJĄ. TO SĄ DNI TAKIE DO WYBORU..MY BEDZIEMY MIEC DOPIERO W MAJU, BO PANI DYREKTOR UZNALA MAJ ZA LEPSZY, BO MOZNA GDZIES POJECHAC ITP...

      Delete
  3. hi! nice blog!
    follow to follow?
    let me know!!

    http://defishencia.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  4. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. WŁAŚNIE ZASTANAWIAM SIĘ NAD WYGLĄDEM.. PRZEPRASZAM, ZE KARZE CI TAK DŁUGO CZEKAĆ

      Delete
  6. Nominowana do LBA ♥ więcej szczegółów na blogu http://foxyblogrevelation.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete