Sunday, 5 January 2014

Święta i po świętach, sylwester i po sylwestrze

Hej kochani. Jak się macie?? Wypoczęci, dzięki wolnym dniom? Ja w 100% tak. Na reszcie mogę czuć się jak nowo narodzona, a nie jak zaspana osoba, która ze zmęczenia robi jedną rzecz kilka godzin, nie potrafi porządnie się nauczyć i zapomina o sprawdzianach..
Czas lecie nie ubłagalnie szybko, że nawet nie nadążam za tym wszystkim.. Obiecałam Wam, że w tym roku, będę całkiem inną osobą, zmienię styl, wszystko...już mamy 5, a ja wciąż nic nie robię! Spokojnie kochani, to nie jest takie proste, styl jaki chcę przyjąć jest dosyć skomplikowany, także proszę o cierpliwość. Nie muszę od razu zrobić wszystko dobrze.. Jednak będę dążyć do perfekcji by wykonać wszystko najlepiej jak tylko mogę. :) Bądźcie czujni!!! :) Oczywiście zdaję sobie sprawę, że tytuł posta, jaki nadałam nie ma nic wspólnego z moją notką, więc napiszę krótko i zwięźle... Sylwester był świetny, święta również.. Z wielkim smutkiem będę rozbierać moją choinkę. :( Uważam jedno ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA, TO NAJLEPSZY CZAS JAKI MOŻE BYĆ. Jednak nie lubię ludzi, którzy są mili tylko w święta, takie zachowanie jest dla mnie bezwartościowe i fałszywe.. Po co życzyć komuś wesołych świąt skoro nie lubi się tej osoby?? Osobiście wolałabym dostać takie szczere i prawdziwe życzenia niż od niechcenia... 
Dobrze, trochę się rozpisałam.. zapraszam Was do posłuchania jeśli ktoś jeszcze nie słuchał lirycs do piosenki Honey!! :) Uważam, ze to najlepsza rzecz jaką zrobiłam kiedykolwiek z moją koleżanką!! :) 




Oraz jedno z najważniejszych rzeczy, o których powinniście pamiętać :) 
Witajcie z uśmiechem każdy dzień :D 
Pozdrawiam, życzę mile spędzonego poniedziałku :) 

10 comments:

  1. Aniołku ja staram się być zawsze szczery serdecznie pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Pozdrawiam Aniołku

    ReplyDelete
  3. Cudny blog !
    Ja już obserwuję ! Świetnie piszesz i nie tylko ty też jesteś świetna ♥

    tami-taami.blogspot.com

    Obserwuję ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje bardzo!!! cieszy mnie Twoja opinia, rowniez weje i zaobserwuje Twojego bloga :)

      Delete

  4. Twój blog bardzo mi się spodobał :)
    Czekam na twoje kolejne posty.
    A może obserwacja za obserwację?
    Jeśli zaczniesz, ja na pewno się odwdzięczę :3
    Pozdrawiam:)

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  5. co z desingiem , przepraszam , że tak się dopytuje :))

    ReplyDelete