Sunday 23 March 2014

I'm back

Cześć kochani!! Powracam! Miałam mnóstwo odpoczynku,ale teraz już jestem,z podwójną siłą dla Was. Pozmieniałam trochę wygląd mojego bloga, chciałam żeby był on na dłużej, bym nie musiała co chwilę go zmieniać. Tematyka bloga jest trochę inna. Chcę by był to blog life stylowy. Będę dodawać dużo outfitów, chcę aby był o wiele ciekawszy. Będę się starała wrzucać tylko moje modowe poczynania.. obecnie się rozwijam muzycznie i nie tylko, więc planuję stworzyć coś swojego taki swój styl. Zawsze będę wkładać w to wszystko dużo pracy by osiągnąć jak najlepszy efekt.Przez modę i muzykę chcę odkrywać siebie...Pragnę przekroczyć swoje granice i wspinać się coraz wyżej. Więcej informacji o najnowszej tematyce mojego bloga znajdziecie tutaj: 
http://agnes-malinowska.blogspot.com/p/o-mnie.html

Przedstawiam Wam mój najnowszy outfit. Całkiem nowy styl, nowa fryzura+kolor.. :) 





 spodnie-? 
koszula-Reserved 
pasek- sklep internetowy metal head 
bransoletka-Cropp Cropp
 breloczek- przerabiany przeze mnie
buty-? 
Pozdrawiam:) 

5 comments:

  1. Fajny pomysł a wyglądasz prześlicznie - pozdrawiam i życzę powodzenia

    ReplyDelete
  2. Ładnie wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie :)
    sialalala96.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. bardzo ciekawie :)
    i świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete