Wednesday, 23 April 2014

Amazing day.....















Witajcie moi kochani. Na początek chciałabym przeprosić Was za nieobecność na blogu. Nie czułam się zbyt dobrze, a święta nie spędziłam tak jak chciałam. Na szczęście już wszystko wróciło do normy i mogę spać spokojnie. :) Poza tym moj komputer zepsul sie totalnie i potrzeba wiele czasu by go naprawic. Ostatnio też jestem szczęśliwa od środka,mam 2 tygodnie wolnego i chce je wykorzystać najlepiej jak tylko mogę. Nareszcie żyje pełnią mojego przecudownego życia. Za oknem widać już wiosnę, a ja z niecierpliwością czekam na lato. Ostatnio spotkałam tyle świetnych osób na swojej drodze życia, że mojego stanu szczęścia nie da się opisać. Być może w końcu będę mogła ruszyć w stronę swoich marzeń i wznosić się coraz to wyzej. To jest właśnie ten czas by zmienić swoje życie na lepsze, by spełniać marzenia, wystarczy ten krok do przodu i już jesteśmy coraz bliżej określonego celu. Bardzo mocno wierzę w to, że czym mocniej wierzymy w swoje marzenia,tym bliżej jesteśmy tego by stać się zwycięzca. Już nie chcę się bać, chcę tylko do przodku iść. ;) Tak naprawdę wiem, że wiele razy już to powtarzałam, ale kocham pisać na moim blogu. Kilka słów od serca. Przez ostatnie lata ludzie nie oceniali mnie tak jak ja chciałam być postrzegana, stąd też poprzez bloga chciałabym pokazać w 100% siebie. W życiu jest mnóstwo zlotow i upadków, ważne jest by wiedzieć jak się podnieść SAMEMU.Zdałam sobie sprawę z tego, że powinniśmy liczyć na siebie. "umiesz liczyć? Licz na siebie".
Poniżej przedstawiam Wam moje najnowsze zdjęcia, w parku, piękna pogoda, wszystko czego można by było sobie zamarzyc. Zapraszam do oglądania ;)

7 comments:

  1. Jestes śliczna - szególnie jak się uśmiechasz - rób to czesciej .
    Bardzo ładne fotki. - serdecznie pozdrawiam - badź zawsze szczęśliwa

    ReplyDelete
  2. Lovely top and those tights are wonderful on you :) Such a gorgeous lady you are! Your blog is great!

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ładne zdjęcia :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Nadal tak podnosisz głowę na zdjęciach, a przez to twoja długa szyja wydaje się jeszcze dłuższa ( NIE MUSISZ TEGO PUBLIKOWAĆ, chciałam jedynie dać ci o tym znać, może robisz to nieświadomie )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tak mam po prostu :) Nie jest to żaden błąd.

      Delete
    2. Mówisz o swojej szyi? Czy o tym, że podnosisz głowę? Spróbuj może jednak nad tym popracować :) zauważyłam, że pewna osoba w jednym z postów już to dostrzegła.

      Delete
  5. Jesteś ładna, ale czasami robisz dziwne miny. Nie pogrubiaj sobie ust bo to nie dodaje ci urody.

    ReplyDelete