Sunday, 27 April 2014

April

Witajcie kochani! W ostatnim czasie mimo mojego długiego wolnego ciągle coś robię, jedynie w wolnych chwilach rozmawiam z S. Nie piszę zbyt wiele na portalach społecznościowych (facebook, twitter, nk), nie odpowiadam na wiadomości, nie odpowiadam na komentarze na blogu. Wczoraj starałam się to wszystko nadrobić. Mały zastój, ale powoli wszystko wraca do normy. :) 
Dzisiaj zrobiłam długi spacer po parku. Tym razem pogoda nie dopisała, był deszcz. :( Na szczęście udało mi się zrobić kilka zdjęć, mimo niesprzyjającej pogody. Zawsze staram się robić każdą rzecz jak najlepiej pomimo przeciwności losu, a jest ich niekiedy sporo. Zdjęcia są robione na tle lasu no i oczywiście jest to mój najnowszy outfit. Mój styl jest emocjonalny czyli ubieram się w zależności od mojego nastroju..Bardzo podoba mi się taki sposób wyrażenia swoich emocji. Od poniedziałku zaczynam pracę nad swoim głosem. Chcę się wreszcie na poważnie zabrać za śpiewanie (mimo, iż jestem leniem totalnym :D ) . W czerwcu mam kilka koncertów, więc już teraz trzeba zacząć robić coś by wyszły one jak najlepiej. Ćwiczenie dziennie ok 1,5 godziny, mam nadzieję, że dadzą efekty. :) Tak czy inaczej będę dążyć do doskonałości! 
Poniżej przedstawiam Wam moje najnowsze zdjęcia: 









Wydaje mi się, że kurtka, którą przedstawiłam na zdjęciu idealnie pasuje do każdej stylizacji. Można ją nosić praktycznie na każdą porę roku. Dobrze się w niej czujemy. Jednym słowem polecam! :D Czarne spodnie są najlepsze przy wyrażaniu swojego stanu emocjonalnego.. Bluzka w kratkę wyraża moje dzisiejsze emocje. :D Poza tym jest teraz na topie. :) Niebieska bransoletka, bardzo modna, uwielbiam takiego typu dodatki. Dzięki niej stylizacja nie jest nudna...:) Buty, naprawdę wygodne ze skórki. Przepraszam, że każdy outfit w tych samych butach,ale są to moje ulubione i najlepiej się w nich czuję. Poza tym nie mam stu par butów! Nie kupuję torebki za 30 tysięcy. Ubrania, które pokazuję są ze znanych nam sieciówek jak cropp cropp, H&M, Reserved. Chcę pokazać, że nie potrzebne są naprawdę drogie ciuchy by się dobrze ubrać. :) Dziękuję wszystkim moim czytelnikom bloga! :) 
Mam nadzieje, że podoba Wam się "małe" podsumowanie haha. 
Teraz coś dla ucha. Piosenka na mój gust świetna, polecam!! :) 



Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie A.A.M i ślę całusy! :) 
Jak Wam minął weekend? 

6 comments:

  1. Fotki jak zwykle cudowne jesteś naprawdę prześliczną dziewczyną a buziaczek słodziutki - pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia.
    Również obserwuje.
    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. bardzo dobry look, fajna parka :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. no to fajnie że mimo deszczu udało się coś zrobić :D Koncerty? jakie to koncerty? :D Koszula mi się podoba, fajna :3 Ale ej! Rozluźnij się! Po Twoich dłoniach na kilku zdjęciach widać mega spięcie przed aparatem! :p

    sali-pno.blogspot.com
    Mogę prosić o kliknięcia? ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam kilka różnych :) hehe
      To prawda jestem bardzo spięta :) Nerwus ze mnie :D

      Delete