Wednesday, 16 April 2014

Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku

Książka "Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku" to chyba najlepsza jaką czytałam. 

"Życie jest niezwykłą podróżą; czasem wyjątkowych osiągnięć i bolesnych porażek – twierdzi Demi Lovato, aktorka, piosenkarka i supergwiazda. Mimo młodego wieku, Demi zetknęła się już z ciemną stroną życia. Jej błyskotliwa kariera toczyła się równolegle z walką z uzależnieniami, samookaleczaniem się, bulimią i depresją. Autorka proponuje inspirujące cytaty na każdy dzień roku, opatrując je odpowiednimi komentarzami i stawiając cele do osiągnięcia – duże i zupełnie małe, ale nie mniej przez to ważne. Przekonuje, jak istotne są: wiara w siebie, rozwijanie swoich talentów, otwartość i pozytywne nastawienie do świata, a także nieskupianie się na negatywnych emocjach. Wiedząc już, jak to jest, gdy życie nas przytłacza, Demi daje czytelnikom pociechę i wsparcie, ucząc pogody i cennej umiejętności radzenia sobie z trudnymi chwilami. Jej książka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy w tej niekończącej się podróży zwanej życiem szukają inspiracji i uzasadnienia, że warto być silną każdego dnia."
Wszystkim polecam do poczytania, bo naprawdę warto. Po przeczytaniu  udowodniła mi, że naprawdę mogę być lepszym człowiekiem.. :) Zrozumiałam, że można osiągnąć naprawdę wiele jeśli wierzy się w to bardzo mocno tak od serca i ciężko pracuje. Bo jak wiadomo nic nie przyjdzie samo. Uwierzyłam w to, że każdego dnia mogę zmieniać swoje życie na lepsze, cieszyć się z każdej chwili..Pokazała mi, że powinnam cenić sobie przyjaciół i ludzi, którzy mi pomagają i chcą dla mnie jak najlepiej. Codziennie staram realizować się w 100% i być najlepszą osobą jaką tylko mogę. :) 
Przedstawiam Wam kilka zdjęć książki. 






Kochani pamiętajcie, że każdy z nas jest piękny na swój sposób. 
Buźka, Agnes :* 
PS. Niedawno dostałam komentarz typu: "Twój strój wygląda jakby na pogrzeb. Beznadzieja." Nie załamałam się tym, wręcz przeciwnie dzięki temu komentarzowi na mojej twarzy znowu zagościł uśmiech. Jestem osobą, która raczej nie odpowiada na krytykę czy różne hejty, ale to tak mnie rozbawiło, że muszę coś napisać na ten temat.. Jestem szczęśliwa, cieszę się, że ktoś napisał, że mój outfit wygląda jak na pogrzeb..Podoba mi się, że tak go zinterpretowałaś /eś. Mój styl jest emocjonalny,ma pokazywać jak się w danym momencie czuję. Dziękuję, tym którzy przez mój ubiór domyślili się jak czuje się w danej chwili! To jest dla mnie bardzo motywujące by dalej bawić się modą i odkrywać siebie! Jeszcze raz dziękuję!! :D 
Przedstawiam Wam też moje zdjęcia z ostatniego miesiąca i zawarty w nich mój stan emocjonalny:
 
Pozdrawiam! :)

8 comments:

  1. muszę przeczytać tę książkę :)

    ReplyDelete
  2. Życzę wytrwałości w postanowieniach - jesteś wspaniałą dziewczyną - tak trzymaj!!!

    ReplyDelete
  3. Muszę kupić tę książkę <3
    Ślicznie tutaj !

    Obserwuję :*

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Falne fotki najładniej wyszłaś na 1

    ReplyDelete
  5. Za bardzo się świecisz, oszczędź z tapetą.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie przepadam za makijażem. Nie maluję się na co dzień, do szkoły w ogóle nie mam make upu na sobie. Makijaz mam na sobie tylko na zdjęciu pierwszym. Tak poza tym maluję głównie powieki, w żadnym wypadku się nie pudruję i nie używam żadnych kremów, bo źle na mnie działają i moja twarz robi się czerwona. To, że sie swiece spowodowalo światło, to wszytstko zależy od ustawienia aparatu. Mam nadzieje, ze rozjaśniłam Ci troche droge, jak coś to pytaj a najlepiej pisz na email agnesmalinowsky@wp.pl zycze wszystkiego dobrego!

      Delete