Sunday, 6 April 2014

Dog

Cześć kochani... :) Jak się macie? Ja się cieszę, że już weekend... :)  Cały dzień boli mnie brzuch, próbowałam dosłownie wszystkiego. Już nie wiem co mam ze sobą zrobić, zobaczymy jak będzie jutro. Teraz przejdźmy może do tematu. Około pół roku temu mój tata wybrał sobie pieska...Bardzo spodobał mi się ten pomysł, gdyż kocham zwierzęta. Pieska kupiliśmy, wabi się Mordek. Jest bardzo słodki. Cieszy mnie fakt, że teraz może spać w ciepełku, dostawać tyle jedzenia ile chce i nie mieć nic ograniczonego.Kochani, musiałam go kupić. Tak bardzo szkoda mi było zostawić go w tak zimnym, niewygodnym i nieodpowiednim miejscu...Jak wcześniej wspomniałam UWIELBIAM zwierzaczki i chętnie wzięłabym sobie każdego bezdomnego psa czy kota. Jest to jednak niemożliwością, gdyż mieszkam w bloku i jest to zbyt małe pomieszczenie... 
Nie rozumiem np, jak można przywiązać psa do drzewa? Albo wyrzucić go z samochodu na ulice...,a nie znoszę ludzi, którzy biją zwierzęta, przecież je to boli one też mają uczucia. Człowiek może się obronić, a one niestety nie. Przeżywam szok, gdy widzę, że ktoś traktuje tak swojego "pupila"i od razu protestuję...Uważam, iż powinniśmy z tym walczyć...Bardzo wierzę w to, że razem możemy pokonać wszystkie przeciwności losu i walczyć o dobro..Wiem, że wygląda to jak przemówienie, jednak to prawda. "Sami możemy zdziałać wiele,ale z przyjaciółmi jeszcze więcej." Do dzieła kochani! :) Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia Mordka..Te pierwsze pokazują gdzie żył, a te następne gdzie teraz się znajduje. :)


:) Mam również do Was pytanie. Mordek jest jeszcze szczeniaczkiem, tak wiec czy wszystkie pieski łapią tak wszystko dookoła zębami?? Czy to normalne? 
Pozdrawiam i życzę wszystkim dobrej nocy. :)

4 comments:

  1. Fajny piesek - szczeniaczek będzie podgryzał różne przedmioty do czasu kiedy wyrosną mu stałe ząbki ok roku półtora należe dawać mu zabawki do gryzienia i zdecydowanie karcić za gruzienie innych rzeczy ( oczywiście w trakcie brojenia anie po - bo nie zrozumie co źle zrobił) - podejrzewam że najbardziej psoci gdy zostanie sam - robi to z nudów dlatego przed pozostawieniem pupila samego w domu należy go dobrze zmęczyć na spacerku i zabawie - wtedy spokojnie prześpi parę godzin

    ReplyDelete
  2. Pamiętam jak mój pies non stop gryzł co popadnie. A raz nawet książkę poszarpał. Kup mu jakiś twardy gryzak dla psów

    http://miinikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Co do gryzienia to nie wiem ale chciałam napisać, że jest słodki :) Też chciałabym takiego.
    Zapraszam do siebie:
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA WASZE RADY!! :)

    ReplyDelete