Tuesday, 29 April 2014

My jewelry

Witajcie kochani! Na początek chciałabym Wam bardzo podziękować za 14 ooo wejść na mojego bloga. Jest to dla mnie coś niesamowitego i bardzo motywuje mnie do dalszej pracy. 
Jak się macie? U mnie na szczęście dobrze. Już tylko odliczam ile dni zostało do WAKACJI! Dzisiaj jak zwykle wstałam (jestem niezwykłym śpiochem) i zrobiłam mnóstwo ćwiczeń na rozwijanie się muzycznie. 
Kilka dni temu zrobiłam też porządki w mojej toaletce i znalazłam bardzo ciekawą biżuterię. :D Nawet nie wiedziałam, że coś takiego posiadam hehe! :) 
Poza tym mam jeszcze tydzień wolnego, czas tak szybko leci. Miałam przerwę 3-tygodniową od szkoły, a został nie cały tydzień. Oh no! W sumie boję się pierwszego dnia w szkole,odzwyczaiłam się od niej. :( 

Poniżej przedstawiam Wam moją biżuterię..









Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają!! :) 
Wam życzę dobrej nocy. :) 



4 comments:

  1. bardzo ładna biżuteria! mam taką samą bransoletkę jak ta po prawej na ostatnim zdjęciu tylko ja mam czarną :)
    i dziękuję Ci serdecznie, że wspomniałaś o mnie w poście! ♥

    ReplyDelete
  2. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  3. uhuh, ile biżuterii, a jaka ładna
    wspólna obserwacja? napisz do mnie na blogu w komentarzu
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super birzuteria. Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam. http://www.nikaiklika.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete