Tuesday, 20 May 2014

KONKURS

Witajcie kochani!! :) Dziś przychodzę do Was z małym konkursem!
Mianowicie, na najciekawszy blog! Co musicie zrobić? Wystarczy, że napiszecie mi w komentarzu pod tym postem o czym jest Wasz blog i co Was skłoniło do założenia go. Zostawcie link do bloga i swój email. Wybiorę 3 moim zdaniem najciekawsze blogi i zareklamuje je u siebie na blogu+ zrobię o nich post. Konkurs trwa do piątku do godziny 19:00!!!
Macie bloga? Serdecznie zapraszam! Powodzenia kochani.
Pozdrawiam, A.A.M 

2 comments:

  1. What a wonderful idea for a contest! Sounds so fun.

    I am shamuboo and my email is shamuboo@yahoo.com My blog is called All Things Bright and Lovely. I mainly started it just to get some of my thoughts out of my head, like a release. And then people started coming to see it so I made it more friendly for visitors. I do quite a bit of poetry and photography on it, my 2 art forms. My most recent posts I shared some poetry by my cat Buddy which was so much fun.

    Thank you for the great idea for the contest, dear :)

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mój blog nie ma jakieś tematyki, ponieważ piszę tam co wpadnie mi do głowy :)

    Mnie do założenia skłoniło to, że zachwyciłam się blogami, które pokazano w gazecie Bravo Girl i moim marzeniem stało się, że kiedyś założę bloga. I po około 2-3 miesiącach zebrałam się i spełniłam swoje marzenie o blogowaniu :)

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com/

    ReplyDelete