Friday, 16 May 2014

May

Cześć kochani! Na początek bardzo chciałam Was przeprosić za nieobecność, ale przez ostatni tydzień miałam mnóstwo spraw i zwyczajnie się nie wyrabiałam. 
Ostatnio trochę pokłóciłam się z moim trochę starszym kolegą. Zauważyłam, że każde moje kłótnie są praktycznie o nic wielkiego i w ogóle nikomu na nic niepotrzebne. 
Ogólnie jestem taka szczęśliwa, że aż mnie "rozrywa"! :) Mojego szczęścia po prostu nie da się opisać, żyję chwilą i staram się z wszystkiego cieszyć. Uwierzcie mi, że to jest właśnie praca nad samym sobą i odnalezienie klucza do prawdziwego szczęścia. Chyba odnalazłam, znów żyję pełnią życia i biorę z niego najwięcej jak się da. Pamiętajcie, że te najlepsze lata życia człowieka są tylko raz, potem znikają i nigdy nie wracają, więc szanujmy je. Szanujmy siebie nawzajem, nie róbmy na złość. "Złość piękności szkodzi." :)
Wiele osób mówi: "świat jest okrutny" i na tym się kończy..Wydaje mi się, że powinniśmy jednak robić coś w tym kierunku by zmieniać świat na lepszy. Bo nic samo się nie zrobi, nic samo do nas nie przyjdzie. Nie robienie sobie na złość to już pierwszy krok do zmiany czegoś na lepsze. Do dzieła, kochani! Uważam, że każdy z nas ma dobro, które powinien wykorzystać. Nie powinien skupiać się na złych rzeczach..tylko na tych dobrych najbardziej. Nie oglądać się za siebie! Po prostu iść, a przede wszystkim słuchać swojego serca, bo ono zaprowadzi nas tam gdzie tak naprawdę chcemy być..
Poniżej przedstawiam Wam mój najnowszy outfit: 






Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają, a moja mała rada pomoże Wam w Waszym życiu. :) 
Ps. Kochani, do końca maja rzadko będę pisać na blogu, gdyż teraz jest już coraz bliżej końca roku i jest to najbardziej napięty czas. Przepraszam z góry, że będzie mnie mniej na blogu. '
Ps 2: Poza tym chciałabym podziękować za emaile! Coraz więcej osób pisze mi, że podoba im się mój blog i go czyta. Kiedyś potrafiłam swoich czytelników policzyć na palcach teraz mam z tym problem. Dziękuję!! Jest to dla mnie naprawdę motywacja!
Trzymajcie się ciepło! Pozdrawiam, Agnes :) 

4 comments:

  1. Ale cudnie wyglądasz <3 Jesteś mega pozytywną osobą <3

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Dokładnie, trzeba korzystać z życia, a nie się użalać :)
    jaki masz śliczny naszyjnik ♥

    ReplyDelete
  3. Widzę, że nie tylko ja mam teraz męczarnię w szkole :)

    zapraszam,
    zuuziaa.blogspot.com

    ReplyDelete