Wednesday, 11 June 2014

I miss you

Witajcie skarby! :) Jak się macie? U mnie całkiem ok,mimo napiętego tygodnia... Szczerze tesknie za Wami,jeśli nie pisze tutaj częściej. Blog jest częścią mnie i tych chwil,które przezywam/ przeżywałam. Postaram się spiac mimo napiętych zajęć i zaglądać tutaj częściej. Tak jak mówiłam pozaczynalam mnóstwo projektów,wiec pracy mam dosyć dużo. Przedemna rowniwniez megaa pracowite wakacje, ale o szczegółach napisze później.
Przepraszam, ze non stop zmieniam temat, ale czy lubicie oglądać filmy? Ja naprawdę zadko oglądam TV, ale jak juz rzeczywiście jest jakich ciekawy film oglądam go. Mimo tego, ze mam juz 14 jestem dzieciakiem. Wydaje mi się, ze dopóki czujemy się dzieckiem to nim jesteśmy. Co do filmu, kocham film "Lemoniada Gada". Może sam tytuł nie jest zbyt ciekawy, lecz dziwny, film jest świetny. Mogłabym oglądać sto razy to samo. Jak dla mnie wzruszający. Pokazuje, ze nie trzeba wygrać konkursu by być popularnym. Zespół nie wygrał, ale zdobył coś cenniejszego, a mianowicie fanów, którzy słowo w słowo znali ich piosenkę. Niesamowity moment. Też bym chciała miec w przyszłości takich fanów! :) To wielki skarb, tego każdy może pozazdrościć. ;)

Hey Guys! How are you? I'm fine, but I had a lot of work in this weekend. I miss you, when I'm not here everyday! Blog is part of me and I love write on this! 
Do you like movies? I like and my favourite is Lemonade Mouth! It's very amazing and I was cried when I watched it...You don't have to win the contest, the most important are the fans who know your songs. It's touching, when you're fans sing your song, when you can't sing this, because you are sick...!!! It's very very amazing!!! 

Kochani, ponieważ jest początek czerwca postanowiłam zrobić podsumowanie poprzednich miesięcy! Która stylizacja, najbardziej Wam się podoba? :) 






Za niedługo dowiecie się nad czym ostatnio pracowałam plus mój nowy outfit! :) 
Pamiętajcie, że czasem wystarczy ten jeden krok do przodu... 
Buziaki, trzymajcie się!! Agnes! :) 

15 comments:

  1. Najfajniejsza czarna spódniczka - sexy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze to też ja lubię najbardziej ze wszystkich :)

      Delete
  2. Bardzo fajny jest ten film :D
    świetne stylizacje ;)

    ReplyDelete
  3. śliczna :)
    Wpadniesz? niktniezabierzemarzen.blogspot.com
    a może popytasz? ask.fm/grzecznajakaniolek

    ReplyDelete
  4. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/wasted.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    ReplyDelete
  5. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/wasted.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    ReplyDelete
  6. dlaczego ty na wszystkich zdjęciach wyglądasz ślicznie?

    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście? To dla mnie baaardzo ważne , a bez ciebie mi się nie uda. To dla ciebie bardzo mało , a dla mnie duużo znaczy. Miej serce ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. świetny post ;*
    http://dreeeaameeer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Popracuj nad angielskim, bo jest różnica między "you're" (you + are), a "your".
    ~Seiko-chan

    ReplyDelete
    Replies
    1. To juz nie do mnie sprawa. Angielski sprawdza mi koleżanka mieszkająca od kilku lat w Angli, bardzo dobrze się zna. Musiała po prostu przeoczyć zdarzają się błędy każdemu nikt z nas nie jest doskonały, a jeden błąd od razu oznacza ze ktoś nie zna angielskiego i musi nad nim popracować?

      Delete
    2. Oczywiście, że nie. Zgadzam się również z tym, że nikt nie jest idealny, jednakowoż często bulwersują mnie błędy nieobeznanej młodzieży, która najzwyczajniej w świecie nie zna zależności i kontekstu zdania w których mają użyć tych słów. Bądź co bądź, jeśli sprawdzała Ci to koleżanka, to rzeczywiście nie mam co się zwracać do Ciebie.
      ~Seiko-chan

      Delete
    3. Znam zależność kontekstu i jak normalniej w świecie przeoczylysmy, mam zepsuty komputer. Pisze z telefonu, a tam trudno jest pisać w języku angielskim kiedy telefon pisze co chce tak samo jakbys napisal\la, z telefonu "okej " a wyjdzie olej. Wiem jaka jest różnica miedzy your a you're , tylko skoro koleżanka mi to sprawdziła, nie sprawdzałam juz tego. ;)

      Delete
    4. Okay, nie ma problemu.
      ~Seiko-chan

      Delete
  9. Najbardziej podoba mi się stylizacja nr 2 :)
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jakoś stylizacje nie przypadły mi do gustu. Podoba mi się bardzo sukienka z pierwszego outfitu ;)

    luvkarolajn.blogspot.com

    ReplyDelete