Monday, 2 June 2014

My first success

Witajcie kochani! Co tam u Was słychać? Na początek chciałabym Was przeprosić za nieobecność. W maju było mnie tutaj tak mało, że aż mi wstyd.. Postaram się to wszystko nadrobić. Właśnie teraz są te najgorsze tygodnie, gdzie nie mam czasu. Mam pozaczynanych kilka projektów, które mam nadzieję będę kończyć w najbliższych miesiącach. O jednym z moich projektów usłyszycie pod koniec tygodnia. Myślę, że będzie Wam się podobać to co aktualnie tworzę, zawsze o tym marzyłam, a , że marzenia się spełniają to jest. 
Chciałabym Wam serdecznie podziękować za 15 000 wyświetleń! Jest to dla mnie motywujące, bo to dosyć duża liczba. 
Wczoraj byłam w kiosku. Gdy zobaczyłam swoje zdjęcia w gazecie nie powiem, że się nie wzruszyłam. Zauważyłam, że ktoś, coś ciągle próbuje mi pomóc w spełnianiu moich marzeń. Dziękuję, to dla mnie również duży krok do przodu. 
Hello everybody! How are you? I'm so sorry, that I don't go on my blog, but I haven't time now.. I have a lot of things in school. I'm embarassed. :/ 
My first project will be on Friday, Saturday or Sunday. Actually I make it. I dreamed about it. 
Thank you for 15 000 views on my blog...I'm very, very happy and it's good information for me. 
Yesterday, I was in the kiosk. I saw my photos in magazine! It was amazing and I was touched.
Someone, something try help me...It's cool that my dreams come true! 


Zapraszam Was do pooglądania mojego nowego outfitu! :) 







Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie, Agnes!! :)

11 comments:

  1. oo jak super! gratuluję! :)
    też bym chciała odnieść taki sukces, jak Ty! :)

    ReplyDelete
  2. fajna bluzeczka :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Napisałaś to w takim stylu, jakby to ta gazeta Cię odkryła, a Ty się nawet tego nie spodziewałaś :) Bez przesady, nie jesteś na tyle dobra w blogowaniu, by ludzie sami o Tobie pisali :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prawda jest taka, ze o tym nie wiedziałam. :)

      Delete
    2. W takim razie ktoś z Twoich znajomych musiał Ciebie tam podesłać. I mam niby uwierzyć, że sama z siebie poszłaś do kiosku, wzięłaś akurat tę gazetę i przypadkiem zobaczyłaś swoje zdjęcie? Ciekawe :)

      Delete
    3. Nie musisz wierzyć, jeśli nie chcesz :) tak, kupuje mnóstwo gazet czasami nawet po 3 w jeden dzień. :) pozdrawiam

      Delete
  4. A jaka to gazeta? Skoro już się tym pochwaliłaś to od razu mogłabyś napisać tytuł tej gazety -,-

    ReplyDelete
  5. Na tego bloga tez się wysłałaś? Pisza tu o Tobie ;)
    http://beka-z-fanatyczek.blogspot.com/2014/06/nowa-gwiazda-internetow.html

    Hahahahahah, nie pozdrawiamy :)

    ReplyDelete
  6. Ja na twoim miejscu popracowała bym nad zdjęciami. Jeśli używasz lampy błyskowej, to zdjęcia wychodzą gorzej, nie używaj jej bo pogarsza stan rzeczy!
    P.S. Bravo Girl wybiera blogi ze zgłoszeń, nie przypadkowe... :)

    ReplyDelete
  7. Hej.. Mogę wiedzieć co to za gazetka była? Wiem, że już raczej nie kupie jej w kiosku.. Ale chciałam wiedzieć czy może ja tez tam jestem :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    ReplyDelete