Friday, 6 June 2014

Pytania&Odpowiedzi

Cześć kochani! :) Jak się macie? Ja właśnie kończę mój najnowszy projekt! :) Już nie umiem się doczekać kiedy go Wam pokażę. :) 
Ostatnio uzbierało mi się kilka pytań, na które chciałabym Wam odpowiedzieć! :) 

1.Kto jest Twoją idolką/idolem? Opowiedz o tej osobie, dlaczego ją tak bardzo lubisz? 
Moją idolką jest Honorata Skarbek Honey, ponieważ to dzięki niej założyłam bloga. Pokazała wszystkim, że marzenia się spełniają i trzeba mocno wierzyć w swoje marzenia. Gdyby nie ona nic by nie było takie jak teraz, nie uwierzyłabym w to, że mogę spełnić każde swoje marzenie,że mogę osiągnąć co tylko chcę, że nie ma rzeczy niemożliwych. 

2. Wiemy, że w przyszłości chciałabyś ubierać gwiazdy. Jakie np? 
Ostatnio wiele się zmieniło, zdałam sobie sprawę, że tak naprawdę chciałabym zająć się przede wszystkim muzyką. Już od 5 roku życia muzyka była dla mnie na pierwszym miejscu, bo właśnie wtedy zaczęła się moja przygoda,ze skrzypcami. Zawsze chciałam grać, śpiewać i moim jednym celem w życiu jest rozwijać się i spełniać właśnie w tym kierunku. 
Nie zaprzeczę jednak, że bardzo lubię też modę i dziennikarstwo. 

3.Jak opiszesz nową książkę Demi Lovato? 
Jest cudowna! Daje naprawdę dużo do myślenia. Polecam osobom, które nie wierzą w siebie i swoje możliwości... Pokazuje, że naprawdę można być swoją siłą przez 365 dni w roku. Wiążą się z tym między innymi: nastawienie, czy praca nad sobą. Polecam jeszcze raz!!! 

4. Masz kontakt z jakimiś innymi blogerkami, rozmawiacie o blogach? 
Oczywiście!! Mam mnóstwo koleżanek blogerek nie tylko z Polski,ale też z zagranicy! Gdy rozmawiamy nie skupiamy się na jednej tematyce, ale zdarza się nam czasem coś na temat bloga powiedzieć. :) 

5.Skąd bierzesz inspiracje na tak genialnie dobrane ubrania,dodatki i buty? 
Inspiracje biorą się głównie z mojej głowy. Jestem bardzo emocjonalną i wrażliwą osobą, więc ubieram się na podstawie moich obecnych odczuć. Mój styl jest emocjonalny. Cały czas dążę do tego by stworzyć coś nowego innego,ale przede mną jeszcze mnóstwo pracy. 

6. Jakie masz plany na czerwiec? 
Chcę przede wszystkim rozwijać się artystycznie i jest to od niedawna dla mnie numer jeden, natomiast chciałabym też trochę odpocząć sobie od tej nauki i uczenia się. Z niecierpliwością czekam na wakacje!! 

7. Co robisz w wolnym czasie? 
Oczywiście uczę się śpiewu i grania. Piszę, na blogu, ostatnio mam mnóstwo projektów, więc je kończę. Słucham muzyki, odpisuje na emaile. :) 

Kochani, jeśli chcecie zadać mi jeszcze jakieś pytania, pytajcie śmiało pod tą notką! :) 
Pozdrawiam, A.A.M!!! :) 
Miłego weekendu!!  

2 comments:

  1. bardzo ciekawe odpowiedzi :)
    również polecam książkę Demi Lovato :)

    ReplyDelete