Thursday, 10 July 2014

:)

Hej Kochani! Co tam u Was słychać? Ja wciąż ćwiczę swój głos, który niestety dzisiaj odmawia posłuszeństwa. W pomieszczeniu  jest jakoś sucho i ciepło pomimo otwartego okna.Zaraz idę na 10 minut na dwór, po powrocie postaram się pośpiewać jeszcze raz. Potem zbieram się na siłownię, od której się uzależniłam haha! 

Hey Guys! How are you? I learn sing, but my voice is bad today. In rooms is warm and stuffy. The only think, which I'm happy is beautiful weather. Now I going for a walk, and I will try sing again. Next, I will go to fitness. You have a nice day! 

Эй, ребята! Как дела? Я учусь петь, но с моим голосом сегодня плохо. В квартире тепло и душно. Единственное, что делает меня счастливой - это прекрасная погода. Теперь я собираюсь на прогулку, и я постараюсь петь снова. А потом я займусь фитнессом. У вас будет хороший день!








Życzę udanych wakacji! 
Buziaki, Agnes :) 


13 comments:

  1. Fajny outfit :)
    Bardzo mi się podobają spodenki i ta torebka <3

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Dużo ćwiczysz na tej siłowni? bo masz na prawdę idealną figure<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaczęłam ćwiczyć w te wakacje. Chodzę codziennie i ćwiczę ok 30-45 minut bez obciążeń.
      Dziękuję, fajnie, ze tak uważasz. ;)

      Delete
  3. ślicznie wyglądasz! :)
    i miłego ćwiczenia głosu! :)

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz bardzo ładnie :) Tak delikatnie, dziewczęco. Prześwietny naszyjnik. Czy Ty na skrzypcach grasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje!!! Tak gram na skrzypcach juz 10 lat ;)

      Delete
  5. You are so lovely and you look amazing in that pretty top :))) So gorgeous and wow!!! xo

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia,bardzo podoba mi się ta torebka ;)

    http://my-life-is-one-big-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Bardzo podobają mi sie te kolczyki ♥♥

    ReplyDelete
  8. http://thechocovlog.blogspot.com/ <--- zapraszam na mojego bloga :)
    śliczna jesteś :*

    ReplyDelete
  9. ŚWIETNE ZDJĘCIA!!! super wyglądasz i masz super figurę !!! Ja też nie dawno zacęłam pisać bloga, ale brakuje mi jeszcze BAAAAAAAAARDZO dużo, żeby był taki świetny jak ten twój !! <3

    ReplyDelete