Thursday, 10 July 2014

:)

Hej Kochani! 








Życzę udanych wakacji! 
Buziaki, Agnes :) 


13 comments:

  1. Fajny outfit :)
    Bardzo mi się podobają spodenki i ta torebka <3

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Dużo ćwiczysz na tej siłowni? bo masz na prawdę idealną figure<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaczęłam ćwiczyć w te wakacje. Chodzę codziennie i ćwiczę ok 30-45 minut bez obciążeń.
      Dziękuję, fajnie, ze tak uważasz. ;)

      Delete
  3. ślicznie wyglądasz! :)
    i miłego ćwiczenia głosu! :)

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz bardzo ładnie :) Tak delikatnie, dziewczęco. Prześwietny naszyjnik. Czy Ty na skrzypcach grasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje!!! Tak gram na skrzypcach juz 10 lat ;)

      Delete
  5. You are so lovely and you look amazing in that pretty top :))) So gorgeous and wow!!! xo

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia,bardzo podoba mi się ta torebka ;)

    http://my-life-is-one-big-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Bardzo podobają mi sie te kolczyki ♥♥

    ReplyDelete
  8. http://thechocovlog.blogspot.com/ <--- zapraszam na mojego bloga :)
    śliczna jesteś :*

    ReplyDelete
  9. ŚWIETNE ZDJĘCIA!!! super wyglądasz i masz super figurę !!! Ja też nie dawno zacęłam pisać bloga, ale brakuje mi jeszcze BAAAAAAAAARDZO dużo, żeby był taki świetny jak ten twój !! <3

    ReplyDelete