Monday, 7 July 2014

Kreta 2013

Hej Kochani! Co tam u Was? Jak mijają Wam wakacje? Ja nie potrafię pogodzić się z uciekającym czasem. Nie potrafię uwierzyć w to, że dokładnie rok temu gościłam na Krecie. Czuję się tak jakby to było wczoraj. Wciąż nie mogę poukładać sobie w głowie, że to właśnie działo się rok temu!!! 

Od tego czasu osiągnęłam naprawdę wiele...Wzniosłam się ponad przeciętność. Ludzie rzucali mi kłody pod nogi jednak ja poradziłam sobie świetnie, przeskakując nawet największe przeszkody. 
Ponownie zajęłam się lekcjami śpiewu. Moja barwa głosu naprawdę się poprawiła, aczkolwiek wiem, że przede mną jeszcze mnóstwo pracy związanej między innymi z dykcją. Z perspektywy czasu nie wydaje się to wszystko aż tak trudne... Na razie nie potrafie Wam sprecyzować kiedy dokładnie będę mogła przedstawić swój pierwszy muzyczny projekt. Mam nadzieję,że w te wakacje! Nie umiem się doczekać kiedy go pokażę. :D Uwielbiam stawiać sobie cel, do którego wytrwale dążę bo cóż to za życie kiedy do nikad nie zmierzamy?

Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia z lotu na Kretę: 



Przyjazd na Kretę: 





Podróż na Błękitną Lagunę. Jest przepięknie, aż nie potrafię tego zdefiniować! :) 



Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają. :) 
PS. Myślałam na pytaniami i odpowiedziami. Dawno nie było, nie oczekuje nic wielkiego po prostu jeśli chcecie coś wiedzieć na mój temat, lub z czymś nie potraficie sobie poradzić pytajcie. Tutaj pod notką, lub piszcie na e-mail agnesmalinowsky@wp.pl :) 
PS2. Mój najnowszy artykuł znalazł się w aktualnościach! To dla mnie duże wyróżnienie ;) 
Możecie poczytać go bezpośrednio pod tym linkiem: 
http://rozatv.eu/aktualnosci-68/sluchacze-pisza/3401-support Pozdrawiam, Agnes! :) 

18 comments:

  1. Piękne fotki - dlaczego jesteś taka śliczna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie używam żadnego typu preparatów. Po prostu czuje się dobrze dusza, wtedy piękno przedostaje się na zewnątrz bo mamy siłę by się uśmiechać, cieszyć i brać z życia jak najwięcej. ALE BARDZO MI MILO, DZIĘKUJĘ. FAJNIE, ŻE TAK MYŚLISZ.

      Delete
  2. Śliczne zdjęcia :)

    http://my-life-is-one-big-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Pięknie czekamy na fotki z nad naszego morza

    ReplyDelete
  4. Bardzo możliwe, że będę miała tam praktyki za rok ;-) Także też sobie porobię fotki na plaży :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    ReplyDelete
  5. That looks like a lovely place! And you look amazing in that pretty bikini :) Such a beauty!

    ReplyDelete
  6. Piękne miejsce *_____* i śliczne zdjęcia , super , że ktoś cię docenił i twój artykuł znalazł się w aktualnościach :))
    Zapszam i obserwuje od bardzo bardzo dawna , zmieniłam bloga na http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Też bardzo się cieszcze, że ktoś docenił moja pracę. To dla mnie krok do przodu...i to duży!

    ReplyDelete
  8. Świetny widok, mam nadzieję, że kiedyś odwiedzę to miejsce :))
    MÓJ BLOG - klik!

    ReplyDelete
  9. Cudowne miejsce, zdjęcia po prostu piękne:D

    ReplyDelete
  10. Ulala pięknie tam jest *.*

    Odwdzięczam się za obserwacje :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/2014/07/pierwsza-paczka-od-dresslily.html

    ReplyDelete
  11. Super to wygląda fajnie ,że mnie zaprosiłaś ładne ubrania fajny styl . Fajna stronka!!!

    ReplyDelete
  12. Miska- super, ze będziesz miała praktyki za rok na Krecie. Planuje wakacje Kreta lub Barcelona,wiec może sie spotkamy..:)

    ReplyDelete