Friday, 4 July 2014

Poszukuję

Cześć! Poszukuję torebki modnej w tym sezonie. Podobna do tej tutaj na tym zdjęciu:



Taki krój, ważne jest by była cała czarna i gładka. Bez żadnych kieszonek na przodzie. 
Widział ktoś? Jest ktoś w stanie mi pomóc? Podać link do sklepu, w którym ją widział i kiedy. 
Wam również polecam. Jest hitem tego lata! Jest pojemna, a przede wszystkim dobrze się ją nosi.  Pierwszy raz widziałam ją u pięknej i utalentowanej Seleny Gomez i od razu wpadła mi w oko. Później jednak nigdzie już jej nie zobaczyłam. 

Buziaki, śpijcie dobrze. 

2 comments:

  1. Sliczna torba,ale nigdzie takiej nie widzialam ;)

    ReplyDelete
  2. Chętnie pomogłabym, ale nie mam pojęcia :/
    Spytaj Seleny Gomez xD

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    ReplyDelete