Saturday, 19 July 2014

Sad days

Cześć Kochani! Wiele osób (nie wiem dlaczego) interesuje się moją przyjaźnią z pewną osobą, co sądzę o niej, jaka jest itp? Kurczę, nigdy nie pisałam na ten temat na blogu...ale ok. 
Między nami była dosyć specyficzna więź, z powodu odmiennej orientacji seksualnej. Oczywiście pokłóciliśmy się, zostałam mocno zraniona,ale ja jestem taką, osobą, która pomimo wszystko będzie pamiętać tylko te dobre chwile,a było ich sporo, wiele razy płakaliśmy, śmialiśmy się i wygłupialiśmy - jednym słowem TĘSKNIĘ. Zawsze będę to wspominać jak najlepiej się da. 

Poza tym ten post miał być napisany DWA DNI TEMU (!!!) Bardzo Was przepraszam,ale nie czuję się ostatnio dobrze. Dwie ostanie noce były okropne... :( Jest mi tak przykro. Nie potrafię sprecyzować tego bólu. Z dnia na dzień jest jest coraz gorzej. 
Może powiem wprost, może wtedy poczuje się lepiej: Nie wiem czy mam siłę na jakiekolwiek słowa, ale: 
Dziękuję Ci za te wszystkie wspaniałe chwile, za każdą rozmowę. Dzięki Tobie do dzisiaj prowadzę bloga, pokazałeś mi jakie to jest świetne i jak łatwo przez to można uwolnić duszę. 
Czytając nasze stare konwersacje nie potrafię powstrzymać łez. Teraz znasz już każdą myśl i teraz już wiesz, że zawsze chciałam Ci tylko pomóc, a K. Cię kochała, mimo tego jak wiele razy ją raniłeś. 
Może nauczę się z tym żyć,ale nigdy nie zapomnę. 
[*] 

Poniżej przedstawiam Wam mój nowy outfit: 





Tym razem taki outfit, gdyż po prostu nie wypada kolorowych kwiatków, jakiś napisów...Mam nadzieję,że Wam się podoba! 

Pozdrawiam, Agnes! 
PS. 
Kontakt: 
https://www.facebook.com/pages/Agnes-Angel-Malinowsky/266404783510796?fref=ts
https://www.facebook.com/love.madonna2
agnesmalinowsky@wp.pl 


19 comments:

  1. Czyli jesteś lesbijką?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli chodzi, o tekst gdzie napisałam, że łączy nas specyficzna więź z powodu odmiennej orientacji seksualnej, chodzi o to gdyż mój przyjaciel jest gejem

      Delete
  2. Ale masz wory pod oczami. A przez te błyszczyki jeszcze bardziej zwracasz na nie uwagę. Kiepski outfit. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakbys nie spała 2 dni i była tak zapłakana poprzez tragedie w życiu ciekawe jakbyś wygladala :P

      Delete
  3. Fajne fotki ładnie wyglądasz w tej spódniczce - fryzurka też ok delikatne pasemka extra wogóle śliczna jesteś co tu dużo gadać - pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. I am so sorry you are sad, dear :( I hope things work out with your friend. Your outfit is very cool and you look so lovely even though it is easy to see you are hurting. I wish you every happiness!!! xo

    ReplyDelete
  5. Współczucia. Ale może jeszcze uda się odbudować waszą przyjaźń :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, tak :) Geje to ciepli ludzie i najlepsi przyjaciele kobiet, więc dam radę. Poza tym powoli dochodzę do porozumienia, co mnie mega cieszy :)
      Co do drugiej części tekstu niestety to co było już nigdy nie wróci, a znak " [*]" mówi sam za siebie :P

      Delete
  6. ale mając przyjaciela geja też może być fajnie :) Warto się rozstawać bo ktoś jest innej orientacji? outfit mi się nie podoba, ale spódniczkę masz ładną xd

    Zajrzysz? skomentujesz?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jasne! :) Już kilkakrotnie powtarzałam, że geje to na ogół ciepli ludzie i najlepsi przyjaciele kobiet. Myślę, że orientacja seksualna nie gra tutaj roli...Poza tym naszą przyjaźń wspominam jak najlepiej się da. To była zwykła kłótnia, może lekko dziwna bo o politykę, ale powoli po kilku miesiącach dochodzimy do zrozumienia, co mnie bardzo cieszy.
      Wydaje mi się, że pewne sytuacje nas czegoś uczą, teraz już wiem, że każdemu nie musi się podobać to co mi.
      Skomentuje, zajrzę :)

      Delete
  7. Bardzo ładny outfit :)

    Mogłabyś zajrzeć do mnie i poklikać w linki ? :) Z góry dziękuję :)
    sialalala96.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. śliczna stylizacja
    udanych wakacji
    http://tiffani426.blogspot.com


    http://instagram.com/tiffani426

    ReplyDelete
  9. świetny blog!

    http://its-me-victoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Fajny wygląd bloga i stylizacja również ♥
    Zapraszam do mnie : http://fashion-is-on.blogspot.com/ Była bym bardzo wdzięczna, gdybyś dodała się do obserwatorów. :)

    ReplyDelete
  11. Slicznie wygladasz! Bardzo podoba mi sie ta spodniczka ;) Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo milo gdybys poklikala w linki podo obrazkami! Bardzo mi na tym zalezy. patyskaa.blogspot.be

    ReplyDelete
  12. Fajnie :) Zapraszam na nową notkę. :)

    ReplyDelete